DL: Zavajanje kupcev? Hofer odgovarja ...

6.2.2023 | 14:10

Simbolna slika (Foto: arhiv DL)

Simbolna slika (Foto: arhiv DL)

Novomeščan rad hodi v trgovino Hofer, saj tam najde marsikatere dobre izdelke. Med drugim se je zelo navadil na »njihovo« penino Cava, ki je odlična in tudi cenovno ugodna. »Prejšnji teden sem se razveselil, ko sem v njihovem reklamnem sporočilu videl, da bo steklenica penine cenejša skoraj za evro. Odšel sem v nakup in bil razočaran – na polici z vini prav te penine ni bilo, a ne le ta dan, vse dni, ko naj bi bila znižana. Niti ene steklenice! Povprašal sem prodajalko, ki ni imela kaj povedati, rekla je, da naj se oglasim na centralo. To se mi ni dalo. A ne zdi se mi prav, da nekaj obljubljajo in zavajajo kupce, potem pa nič, tako se ne dela,« pove klicalec. Ko se je pred dnevi spet odpravil v Hofer, penine Cava ni bilo na voljo niti po običajni, torej dražji ceni. Ker smo podobne pripombe, le da za katere druge akcijske izdelke, prejeli že v preteklosti, predvsem iz manjših krajev, češ da je založenost z akcijskimi izdelki zelo slaba oz. je skorajda ni ali celo sploh ni, smo tokrat Hofer prosili za pojasnilo.

Članek je bil objavljen v 50. številki Dolenjskega lista 15.  decembra 2022 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Prejeli smo odgovor na prejšnji teden objavljeno pripombo Novomeščana, ki je bil razočaran, ker v trgovini Hofer ni dobil španske penine Cava, ki so jo oglaševali v reklamnem sporočilu. Kot je povedal, v Hoferjevi trgovini, v katero sicer rad hodi, »njihove« penine ni bilo ne le vse dni, ko naj bi bila znižana, ampak tudi ne potem, ko se je akcija že končala in bi morala biti na voljo po običajni, torej višji ceni. »Veseli nas, da je vaš bralec zadovoljen s ponudbo izdelkov in da rad hodi v Hofer. Za to si vsak dan prizadevamo tudi v obliki privlačne posebne in redne ponudbe – med to je tudi penina Cave, ki je gospodu še posebej všeč. Izdelek smo v času od 5. do 10. decembra ponudili po akcijski ceni, povpraševanje pa je očitno preseglo načrtovane količine. Žal nam je, da gospodu ni uspelo kupiti izdelka, ki je sicer v trgovinah zdaj v redni ponudbi in po redni ceni ponovno na voljo,« so sporočili iz oddelka za odnose z javnostmi v podjetju Hofer trgovina, d. o. o. »Kljub skrbnemu vsakodnevnemu načrtovanju zalog se ob povečanem zanimanju lahko zgodi, da je izdelek zaradi ugodnejše cene razprodan prej kot običajno. Kupci se lahko z vprašanji o zalogi obrnejo tudi na naš klicni center, zalogo izdelkov posebne ponudbe pa lahko kadar koli preverijo tudi sami, in sicer na zaloge.hofer.si,« so še sporočili.

Članek je bil objavljen v 51. številki Dolenjskega lista 22.  decembra 2022 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Na telefonski številki 07/ 39 30 500 vas čakamo vsak četrtek med 20. in 21. uro.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava