Hofer z 8.125 evri za boj proti raku dojk

10.11.2020 | 13:30

S prodajo šampinjonov so v Hoferju zbrala 8.152 evrov dobrodelnega denarja

S prodajo šampinjonov so v Hoferju zbrala 8.152 evrov dobrodelnega denarja

Donacijo Združenju Europa Donna Slovenija je prevzela Polona Marinček

Donacijo Združenju Europa Donna Slovenija je prevzela Polona Marinček

Ob mednarodnem mesecu osveščanja o raku dojk, rožnatem oktobru, so pri podjetju Hofer vnovič opominjali na pomembnost preventive. Tudi tokrat so podali roko Združenju Europa Donna Slovenija in s prodajo tako imenovanih dobrodelnih šampinjonov v roza embalaži s pomočjo kupcev zbrali 8.152 evrov. V petih letih je Hofer temu namenili že več kot 35.000 evrov.

Rak dojk je najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji. Ob tem je potrebno poudariti, da ga ob pravočasni diagnozi zaznamuje tudi visoka ozdravljivost, zato je osveščanje v obliki rednega samopregledovanja, aktivnega življenjskega sloga in uravnotežene prehrane, ključnega pomena. To poudarja tudi projekt Roza oktober v trgovinah HOFER, ki ga v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija izvajajo že 5. leto zapored. Z nakupom šampinjonov v roza embalaži so skupaj s svojimi kupci letos zbrali rekordnih 8152 evrov.

»Za nami je še en uspešen rožnati oktober, v katerem se že tradicionalno povezujemo s podjetjem Hofer. Roza šampinjoni so postali prepoznavni znak našega sodelovanja in skupne zaveze za osveščanje o pomenu zdravega načina življenja ter zgodnjega odkrivanja raka dojk. Že peto leto zapored so v podjetju zbrana sredstva od prodaje šampinjonov namenili aktivnostim Združenja Europa Donna Slovenija, s katerimi bomo nadgrajevali osveščanje o raku dojk,« so povedali v združenju in se ob tem zahvalili vsem, ki podpirajo njihova prizadevanja. »Iskrena hvala vsem kupcem, ki so nas podprli z nakupom "roza šampinjonov" in hvala podjetju Hofer, ki verjame v naše programe in nam pomaga pri širjenju naših sporočil.«

Zdravje je vrednota

Poleg tradicionalnih šampinjonov, ki osveščajo o pomenu uravnotežene prehrane, pri Hoferju ne pozabljajo niti na vidik preventive v obliki samo pregledovanja in aktivnega življenjskega sloga. »Skrb za vsesplošno zdravje je pomemben vidik našega poslovanja. Pri Hoferju skozi svoje delovanje poudarjamo pomembnost dolgoročnih odnosov, zato smo veseli, da sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija podpirajo tako naši kupci, kot tudi zaposleni,« so povedali pri podjetju Hofer in dodali, da je skoraj 2000 zaposlenih v opomin, da je zdravje vrednota, ki zahteva našo vsakodnevno skrb, skozi mesec oktober nosilo simbolično roza pentljo, prejeli pa so tudi zaščitne maske v roza barvi, ki jo povezujemo z osveščanjem o raku dojk oz. modri barvi, ki je posvečena raku prostate.

Kot so zapisali v sporočilu za javnost, je Hoefer za vsak paket šampinjonov, kupljen meseca oktobra, 10 centov namenil preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk Združenja Europa Donna Slovenija.

R.M.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava