Ustvarjajte vsebino, ki bo imela vrednost za kupce

27.2.2015 | 12:00

Ustvarjajte  vsebino, ki bo imela vrednost za kupce
Ustvarjajte  vsebino, ki bo imela vrednost za kupce

Na Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino Brežice je bila v sredo, 25. februarja, izvedena še zadnja, šest urna delavnica v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti »Vsebina je kraljica«. S praktičnimi primeri podkrepljena delavnica je podala ključne informacije o načinu razmišljanja kupcev in rešitvah, ki jih moramo mi kot prodajalci oz. »rešitelji težav kupca« poznati. Predavateljica Maja Visinski Andrejc je dejala, da klasična spletna stran danes ni več dovolj, prilagojena mora biti pametnim telefonom, tablicam itd. Skrbno načrtovanje spletne strani nam sicer vzame veliko časa, vendar je prav načrtovanje ključnega pomena za uspeh spletne strani. Pri tem moramo za dostop do kupcev oz. uporabnikov naših storitev uporabljati različne komunikacijske kanale in jih medsebojno prepletati. Celotno komunikacijo skrbno načrtujemo, nenehno nadgrajujemo in sledimo spremembam digitalnega komuniciranja. Spremljajmo konkurenco, spletne medije in bodimo kritični tudi do svoje prisotnosti na spletu.

V februarju so tako Dnevi podjetniških priložnosti 2015 skupno postregli s sedmimi brezplačnimi srečanji različnih aktualnih tematik, ki se jih je skupno udeležilo skoraj 300 oseb. Podjetniško pester pa bo tudi marec, saj bomo skupaj s Tehnološkim parkom Ljubljana organizirali in izvedlo prvo Start:up šolo v Brežicah.

Karl Vertovšek
ZPTM Brežice
Enota CPT

Galerija

t-brezice-01
t-brezice-02
t-brezice-03
t-brezice-04
t-brezice-05
t-brezice-06
t-brezice-07
t-brezice-08

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava