Rusalka: Kako približati vodni in obvodni prostor učencem?

4.12.2022 | 09:40

V okviru projekta RUSALKA so v pripravi štiri izobraževalne  delavnice za učence, preko katerih bodo lahko učitelji ozaveščali in  poučevali o izzivih upravljanja kraškega vodotoka Temenice. (Foto: S.  Mikolič)

V okviru projekta RUSALKA so v pripravi štiri izobraževalne delavnice za učence, preko katerih bodo lahko učitelji ozaveščali in poučevali o izzivih upravljanja kraškega vodotoka Temenice. (Foto: S. Mikolič)

V okviru projekta RUSALKA (Oživitev življenja ob in v reki Temenici) Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani kot izbrani zunanji izvajalec, pripravlja 4 predloge izobraževalnih delavnic vključno z vsem potrebnim delovnim gradivom, preko katerih bodo lahko učitelji učence ozaveščali in poučevali o izzivih z ravnanjem z vodo v lokalnem okolju.

Na delavnici za učitelje - mentorje, ki je potekala na OŠ Trebnje v četrtek, 10. 11. 2022, v organizaciji Občine Trebnje in izvedbi sodelavcev Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, so se učitelji seznanili z vsemi 4 predlogi izobraževalnih delavnic, ki jih bodo lahko v nadaljevanju izvajali z učenci v času pouka, poudarek pa je bil predvsem na možnostih uporabe Šolskih kovčkov za analizo vode, ki so jih na OŠ Trebnje kupili v okviru projekta. Zaradi dežja smo terenski del - analize kakovosti vode - z učitelji izvedli kar v razredu (na odvzetih vzorcih vode reke Temenice in njenih pritokih). Kljub preprostim analizam smo z učitelji v vzorcih reke Temenice lahko zasledili povečane vrednosti nitratov, kloridov in fosfata.

Delavnica je potekala na OŠ Trebnje, pridružili so se tudi učitelji sosednjih osnovnih šol, saj je razvita gradiva možno uporabiti tudi ob drugih vodotokih.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Barbara Lampič, Sara Mikolič in Tajan Trobec,
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mateja Zupančič,
Občina Trebnje

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava