FOTO: Novo na sceni - Ekonomsko propagandni pop, dolg 90 minut

28.9.2017 | 12:10

FOTO: Novo na sceni - Ekonomsko propagandni pop, dolg 90 minut
FOTO: Novo na sceni - Ekonomsko propagandni pop, dolg 90 minut

Minulo nedeljo je bil oder novomeškega Anton Podbevšek Teatra v znamenju kratice, ki je včasih predstavlja polje oglaševalskih intervencij, zdaj pa je znamenje novega glasbenega lika – EPP (Erik Platon & Problemi). Promocija njegovega albuma z naslovom Ekonomsko propagandni pop je bila v znamenju dovršene produkcije in nabito polne dvorane.

Erik Platon je alter ego strokovnjaka za digitalno komuniciranje Primoža Žižka, ki se je po dveh desetletjih manj izpostavljenih vlog na ustvarjalnih poljih vseh vrst, naposled odločil stopiti v prvi plan. Po desetletju priprav, snemanj in preobrazb idej, je minulo poletje zaokrožil ustvarjanje svojega prvega avtorskega albuma in ga naposled dal naprej. To je storil na domačem prizorišču, z odliko in brez zadržkov.

Ob sebi je zbral vrsto odličnih glasbenikov, večina jih je sodelovala že pri snemanju albuma, veliko pa so k dovršeni predstavi prispevali tudi mojstri zvoka, luči in videa. V okolju, ki je po naravi predano iluzijam, je nova glasba,  EPP show, zazvenela prepričljivo, občinstvo, povečini iz vrst Žižkovih prijateljev in sopotnikov, pa jo je sprejelo z navdušenjem.

A tudi tisti, ki so na nov album pogledali z večje distance, nad tem, kar je uspelo Žižku, niso bili razočarani. Gre za suveren izdelek z dovršeno zvočno podobo in aranžmaji, ki mu bodo olajšali pot do radijskih postaj.
Veliko zaslug za to gre producentu in avtorju aranžmajev Žaretu Paku, ki je na koncertu poprijel tudi za kitaro, na albumu pa je občuten tudi vpliv Žižkovega dolgoletnega prijatelja, Tomislava Jovanovića Tokca. Ta se na albumu v skladbah Erik Platon, Superman in Kamasutra pojavi v vlogi soavtorja glasbe in besedila, pri večini skladb na albumu pa v vlogi spremljevalnega vokalista.

EPP ni klasični glasbeni protagonist, zato je tudi njegov pop, kamor žanrsko sodijo vse skladbe na albumu, nekoliko drugačen, bolj na drugo kot na prvo žogo in tematsko stran od klišejskih definicij odnosov, ki so v središču vseh pripovedi na albumu EPP.

Album je s tega vidika osvežilna novost, ki bo – tudi zaradi dejstva, da je Žižek zavezan svojim podjetniškim izzivom – gotovo bolj kot na odrih živel v radijskem etru in na digitalnih platformah. Kaj lahko pa se v življenju EPP zgodi še kak zanimiv preobrat …

Erika Platona je na promocijskem koncertu v Anton Podbevšek Teatru spremljala zasedba Problemi, v kateri so bili: bobnar Stephan Emig, klaviaturist Davor Klarič, basist Dejan Slak, kitarista Primož Moškon in Jernej Trobentar, tolkalist Primož Malenšek ter spremljevalni vokalisti Jure Košir, Roman Plut in Anja Ropotar.
Posebna gosta sta bila Tomislav Jovanović Tokac in Urška Žižek, koncert pa je povezoval Rok Terkaj.

Oblikovalec zvoka je bil Miha Arnuš, oblikovalec luči Simon Žižek, za vizualizacijo pa je poskrbel Gašper Brezovar.

SODELUJOČI USTVARJALCI NA ALBUMU: 

Besedila in glasba: 
Primož Žižek
Soavtor besedil in glasbe v skladbah Erik Platon, Superman in Kamasutra: Tomislav Jovanović Tokac
Aranžmaji, produkcija, mix: Žarko Pak
Oblikovalec zvoka: Igor Ilić
Vokal: Primož Žižek
Spremljevalni vokali: Tomislav Jovanović Tokac, Urška Žižek, The Bazookas
Kitara in Rhodes: Tomislav Jovanović Tokac
Bobni in tolkala: Stephan Emig
Bas kitara: Dejan Slak – Slejk, Jošt Drašler
Klaviature: Davor Klarič, Martin Štibernik
Trobila: Andrej Rebernik
Snemano v: Kif Kif, Pavarotti center Mostar, Marsh Recording Studio, Lotos Studio
Miksano v: Marsh Recording Studio
Fotografija: Jože Suhadolnik
Grafično oblikovanje: Jaka Šuln


Anja Pavlin 

Galerija

BPu-ds4600, BPu_ds4600
BPu-ds4606, BPu_ds4606
BPu-ds4610, BPu_ds4610
BPu-ds4618, BPu_ds4618
BPu-ds4633, BPu_ds4633
BPu-ds4643, BPu_ds4643
BPu-ea2099, BPu_ea2099
BPu-ea2136, BPu_ea2136
BPu-ea2160, BPu_ea2160
BPu-ea2164, BPu_ea2164
BPu-ea2169, BPu_ea2169
BPu-ea2190, BPu_ea2190
BPu-ea2192, BPu_ea2192
BPu-ea2197, BPu_ea2197
BPu-ea2202, BPu_ea2202
BPu-ea2206, BPu_ea2206
BPu-ea2208, BPu_ea2208
BPu-ea2209, BPu_ea2209
BPu-ea2215, BPu_ea2215
BPu-ea2217, BPu_ea2217
BPu-ea2219, BPu_ea2219
BPu-ea2222, BPu_ea2222
BPu-ea2226, BPu_ea2226
BPu-ea2232, BPu_ea2232
BPu-ea2235, BPu_ea2235
BPu-ea2245, BPu_ea2245
BPu-ea2255, BPu_ea2255
BPu-ea2256, BPu_ea2256
BPu-ea2260, BPu_ea2260
BPu-ea2264, BPu_ea2264
BPu-ea2269, BPu_ea2269
BPu-ea2280, BPu_ea2280
BPu-ea2288, BPu_ea2288
BPu-ea2303, BPu_ea2303
BPu-ea2304, BPu_ea2304
BPu-ea2311, BPu_ea2311
BPu-ea2321, BPu_ea2321
BPu-ea2328, BPu_ea2328
BPu-ea2333, BPu_ea2333
BPu-ea2335, BPu_ea2335
BPu-ea2341, BPu_ea2341
BPu-ea2344, BPu_ea2344
BPu-ea2352, BPu_ea2352
BPu-ea2357, BPu_ea2357
BPu-ea2366, BPu_ea2366
BPu-ea2378, BPu_ea2378
BPu-ea2389, BPu_ea2389
BPu-ea2410, BPu_ea2410
BPu-ea2411, BPu_ea2411
BPu-ea2417, BPu_ea2417
BPu-ea2424, BPu_ea2424
BPu-ea2427, BPu_ea2427
BPu-ea2430, BPu_ea2430
BPu-ea2438, BPu_ea2438
BPu-ea2442, BPu_ea2442
BPu-ea2445, BPu_ea2445
BPu-ea2450, BPu_ea2450
BPu-ea2453, BPu_ea2453
BPu-ea2460, BPu_ea2460
BPu-ea2462, BPu_ea2462
BPu-ea2465, BPu_ea2465
BPu-ea2474, BPu_ea2474
BPu-ea2479, BPu_ea2479
BPu-ea2504, BPu_ea2504
BPu-ea2514, BPu_ea2514
BPu-ea2521, BPu_ea2521
BPu-ea2529, BPu_ea2529
BPu-ea2541, BPu_ea2541
BPu-ea2548, BPu_ea2548
BPu-ea2569, BPu_ea2569
BPu-ea2582, BPu_ea2582
BPu-ea2592, BPu_ea2592
BPu-ea2596, BPu_ea2596
BPu-ea2606, BPu_ea2606
BPu-ea2613, BPu_ea2613
BPu-ea2627, BPu_ea2627
BPu-ea2634, BPu_ea2634
BPu-ea2654, BPu_ea2654
BPu-ea2659, BPu_ea2659
BPu-ea2663, BPu_ea2663
BPu-ea2666, BPu_ea2666
BPu-ea2689, BPu_ea2689
BPu-ea2695, BPu_ea2695
BPu-ea2711, BPu_ea2711
BPu-ea2718, BPu_ea2718
BPu-ea2725, BPu_ea2725
BPu-ea2727, BPu_ea2727
BPu-ea2728, BPu_ea2728

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava