DL: Gostinstvo in turizem Metlika - Iz negotovosti v uspešno podjetje

26.2.2017 | 16:40

Matjaž Pešelj (na desni) se je še posebej zahvalil Zoranu Dragutinoviču, Duški Gršič in Veri Pešelj (z leve), ki so v GTM od vsega začetka. (Foto: M. B.-J.)

Matjaž Pešelj (na desni) se je še posebej zahvalil Zoranu Dragutinoviču, Duški Gršič in Veri Pešelj (z leve), ki so v GTM od vsega začetka. (Foto: M. B.-J.)

V istem letu kot samostojna Slovenija se je s podporo lokalne skupnosti v Metliki rodilo podjetje Gostinstvo in turizem Metlika (GTM). Minuli petek so slovesno proslavili četrt stoletni jubilej. Kot je dejal direktor GTM Matjaž Pešelj, je podjetje nastalo v času, polnem upanja in hkrati negotovosti.

»Bilo je kot naiven otrok, a imelo je optimističen pogled na svet in jasno vizijo, da z znanjem in kakovostno gostinsko in turistično ponudbo postane vodilni ponudnik turističnih storitev v regiji. Hkrati pa bo gradil prepoznavnost in mednarodni ugled,« je na slovesnosti dejal Pešelj. Danes je podjetje s poslovnima enotama, hotelom Bela krajina v Metliki in kampom v Podzemlju, v ponos metliški občini. Kot je dejal metliški župan Darko Zevnik, so se morali Pešljevi marsikdaj pogumno zoperstaviti preprekam. Dokazali so, da je s sodelovanjem in dobrim delom mogoče narediti veliko. In naredili so ogromno delo.

Direktor Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine Tomaž Kordiš je poudaril, da sta bili lansko in letošnje leto za GTM še posebej zahtevni, saj so morali zaposleni v njem zaradi žice najti nove rešitve, kako povabiti turiste v Belo krajino. Na zbornici so prepoznali odličnost podjetja, zato so mu podelili priznanje za prispevek k turističnemu razvoju regije. Snežana Škerbinc iz Turistično gostinske zbornice Slovenije je pohvalila delo podjetja GTM v zbornici, saj iz njega prihajajo pobude za izboljšanje pogojev poslovanja in predstavljajo turistično ponudbo na se jmih v tujini. »Hotel in kamp prispevata k razvoju slovenskega turizma. Danes ni tako enostavno pridobiti in obdržati turistov, saj nas obkrožajo uspešne turistične dežele,« je menila Skerbinčeva.

Matjaž Pešelj, ki je pr ed letom dni na direktorskem stolu nasledil svojo mamo in ustanoviteljico podjetja Vero Pešelj, je za Dolenjski list dejal, da je vesel, ker je prevzel podjetje, ki stoji na trdnih temeljih. »Predvsem pa je pomembno, da je v podjetju zdrava klima. GTM je pošteno do dobaviteljev, zaposlenih in strank, s tem pa se je ustvarilo zaupanje. Smo družbeno odgovorni in dobro sodelujemo z društvi in klubi ter jim pomagamo. Sodelovanje z okoljem se nam zdi zelo pomembno, saj s tem ustvarjamo nove sinergije za prihodnost,« je menil Matjaž.

Za GTM, ki je danes uspešno gostinsko-turistično podjetje, sta bili gotovo prelomni leti 1994, ko so začeli načrtno graditi podzemeljski kamp, in 2008, ko so v Metliki odprli temeljito prenovljen hotel Bela krajina. S tem so bili ustvarjeni osnovni pogoji za uspešno delo in nadaljnji razvoj GTM, v katerem je zaposlenih 18 ljudi, od tega tudi trije člani Pešljeve družine. Sicer pa vsako leto vlagajo v kamp, hotel, a tudi v kadre in promocijo, saj je le to zagotovilo za uspešen razvoj.

Članek je bil objavljen v 48. številki Dolenjskega lista 1. decembra 2016

M. Bezek-Jakše

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava