Slakonja se bo zdaj lotil Trumpa
1.6.2016 | 13:15
Igralec in voditelj Klemen Slakonja se je po video parodiji na ruskega predsednika Vladimirja Putina, s katero je uspel na spletu, a jo je produkcijsko v celoti financiral sam, za nadaljnje tovrstne izdelke odločil obrniti na množice. Na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund bo skušal v dobrem mesecu zbrati 10.000 evrov.
Kampanjo za množično financiranje na Adrifundu je začel danes. Z omenjenim zneskom, ki ga bo skušal zbrati, namerava nadaljevati svoj projekt #TheMockingbirdman, s katerim bo imitiral slavne ljudi.
Februarja je na YouTubeu objavil video Putin, Putout, ki je nemudoma postal internetna uspešnica, a ga je v celoti financiral iz lastnih prihrankov. Osnovnih stroškov priprave videospota mu niso povrnili niti masovni ogledi. Kot je povedal na današnji predstavitvi, je mislil, da bodo milijoni ogledov - teh je zdaj slabih 5,7 milijona - prepričali kakšnega sponzorja, a se to ni zgodilo, verjetno tudi zaradi političnih vsebin, ki se jih loteva.
Na televiziji so mu imitacije slavnih ljudi odsvetovali, pa tudi gledanost ni velika, zato je začel razmišljati o projektu zgolj za YouTube. Kampanjo je nameraval začeti na platformi Indiegogo, ker pa ni bil prepričan o davčni urejenosti, poleg tega ni imel ekipe, ki bi jo vodila, je izbral sodelovanje z Adrifundom.
Na omenjeni platformi želi v 36 dneh od svojih podpornikov zbrati 10.000 evrov. To je osnovni znesek za nov videospot, v katerem se bo lotil aktualnega Donalda Trumpa.
Če bo kampanja uspela, bo video na YouTubeu objavil 18. julija, ko bo Trump najverjetneje uradno potrjen kot republikanski kandidat za ameriškega predsednika. Če kampanja ne bo uspela, Slakonja še ne ve, kaj bo s projektom, čeprav idej ne manjka: kot naslednjo bi imitiral Angelo Merkel, nato pop zvezdnike, kot je Justin Timberlake, ter športnike.
Podporniki lahko za njegov projekt prispevajo najmanj tri in največ 5000 evrov, višini zneska primerno jih čakajo tudi nagrade.
Kot je povedal direktor platforme Matej Rauh, je kampanja odprta 36 dni po načelu vse ali nič: v teh dneh mora Slakonja zbrati ciljni znesek, v nasprotnem bodo denar v celoti vrnili podpornikom.
Spletna platforma Andrifund je sicer namenjena kreativnim projektom. Ti so po Rauhovem prepričanju idealni, ker ciljajo na široko množico ljudi. Platformo so zagnali 30. marca, sodelujejo pa s poslovnimi partnerji z Islandije. Tehnični izvajalec je namreč Karolina fund, ki je doslej financirala okrog 210 projektov, največ za umetnost. Adrifund se sicer, kot je še povedal Rauh, financira iz uspešnostne provizije. Ta znaša pet odstotkov od uspešnih projektov.
STA, mk
DL: Komunalni prispevek na Livadi -...
Jožko: Kaj pa zastaranje zadeve?!
Na novi lokaciji zabrnele kamere šova...
FranciD: Že nešteto let enak šov, prepir,...
Potepuški psi tudi po Ragovem in Jakčevi;...
Jožko: "Doog chaser" napravico (cca 15€), je...
DL: Kdaj ukinjen dvosmerni promet na...
miha: Tole je pa čudovita ideja. Kar...
Kolona črnih mravelj lahko poskrbi za...
Jožko: Malo "plavega cukra" v okrogli...
Špela Grošelj o hudi bolezni mame in razhodu z Domnom
sob, 18.5.2024
Vzgojiteljica iz novomeškega dijaškega doma: ''Sem druga mama''
pet, 17.5.2024
MePZ Revoz: Hvala, Cvetka
čet, 16.5.2024
DL: Občina Straža - Dve novi stanovanjski območji
sob, 18.5.2024
Pri Rdeči hiši na Gorjancih: Nočemo vojne, hočemo mir!🌎🕊️
ned, 19.5.2024