DL: Vrste v lekarnah - E-recepti upočasnili delo

14.5.2016 | 16:30

Osrednja novomeška lekarna v bolnišničnem kompleksu (foto: M. M.)

Osrednja novomeška lekarna v bolnišničnem kompleksu (foto: M. M.)

Bralka iz Novega mesta se je v soboto, 30. januarja, pozno popoldne oglasila v osrednji novomeški lekarni nasproti zdravstvenega doma, seveda z receptom, saj v tem času dela le dežurna služba. »Zdravila sem dobila, a sem skupaj z ostalimi pacienti nanje čakala več kot pol ure,« je povedala. Zaposleni v lekarni, kot je dejala, verjetno ne gre nič očitati, čeprav so se čakajoči na glas šalili, da je šla po zdravila peš v Ločno. »V tem času, ko je toliko prehladov in drugih obolenj in ko ljudje res potrebujejo pomoč iz lekarne, bi bilo mogoče smiselno, da v času dežurstva ne dela le ena oseba. Tako je denimo vzela recept in zaprla okence, potem pa smo vsi čakali po 15 minut, da je bil naslednji na vrsti,« je povedala. V predprostoru lekarne, ki je namenjen za dežurno službo, se jih je zato nabralo toliko, da so vsi novi dejansko čakali zunaj na mrazu. »To pa res ni primerno, ko si že tako bolan. Prihajale so tudi mamice z majhnimi bolnimi otroki,« je povedala in dodala, da bi glede na dobičke lekarn pričakovala, da so prijazni do pacientov v tolikšni meri, da vsaj v dveh, treh najhujših mesecih, ko je toliko povpraševanja po zdravilih, okrepijo dežurstvo, da bi delo potekalo hitreje.

Direktorica javnega zavoda Dolenjske lekarne Zofija Vitkovič, ki smo jo vprašali, zakaj prihaja do tako dolgega čakanja v času dežurstev lekarn, nam je povedala, da je več stvari, ki upočasnjujejo delo v lekarni. Kot najpomembnejše je omenila tri. »Elektronski recepti so nam zelo upočasnili delo,« je povedala. Poleg tega se jim je na račun urgentnega centra povečal obseg del, dodatno pa delo v lekarni upočasnjuje povečano število prehladnih obolenj. Na naše vprašanje, zakaj ne okrepijo dežurne službe, pa je povedala, da v »špicah« vedno zagotovijo dodatno pomoč, da pride nekdo pomagat za nekaj ur. O tem, da bi bilo to že sedaj potrebno, jih nihče še ni opozoril, bo pa preverila pri vodji lekarne.

Članek je bil objavljen v 6. številki Dolenjskega lista 11. februarja 2016 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava