Komunali Brežice priznanje Horus 2015 – Slovenska nagrada za družbeno odgovornost

1.12.2015 | 10:15

Priznanje je prejel direktor Komunale Brežice Aleksander Zupančič

Priznanje je prejel direktor Komunale Brežice Aleksander Zupančič

Komunala Brežice je v torek, 17. novembra, v Šempetru pri Gorici prejela priznanje HORUS 2015 – slovenska nagrada za družbeno odgovornost, ki ga podeljujejo Inštitut za razvoj družbene odgovornosti, Javna agencija SPIRIT Slovenija in PRSS – Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Nagrada se podeljuje pod pokroviteljstvom predsednika RS Boruta Pahorja, tokrat že sedmič zapored.

Komunala Brežice, ki posluje šele četrto leto, je v slovenskem merilu dosegla izjemno tretje mesto med majhnimi podjetji po merilu družbeno odgovornega poslovanja, kar je glede na kratek čas poslovanja res izjemen dosežek.

Družbena odgovornost je ena izmed glavnih vrednot podjetja Komunala Brežice. Odgovornosti do družbe za svoja dejanja se v podjetju zavedajo na vseh področjih delovanja: v odnosu do okolja, svojih uporabnikov, svojih zaposlenih, lastnikov in poslovnih partnerjev ter pri izvajanju svojih storitev.

V podjetju se strogo držijo etičnih in moralnih načel pri odnosu do svojih zaposlenih, uporabnikov, poslovnih partnerjev in do širšega okolja, kar je prepoznala tudi strokovna komisija, ki jih ocenjevala.

Zavedajo se, da poslovna uspešnost podjetja temelji na motiviranih, lojalnih in zadovoljnih zaposlenih, zato veliko delajo na motivaciji zaposlenih, njihovem osebnem razvoju in izobraževanju.

Izkazana skrb vodstva do vseh zaposlenih se odraža na različnih nivojih. Dokaz so nekateri projekti, katere so samoiniciativno izvedli njihovi zaposleni, požrtvovalno delo v času begunske krize in množična udeležba zaposlenih na prostovoljni čistilni akciji.

V podjetju se zavedajo ranljivosti okolja in minljivosti naravnih dragocenosti, zato spodbujajo zaposlene, poslovne partnerje, občane in najmlajše k smotrni porabi naravnih virov in zanesljivemu ločevanju odpadkov.

V ta namen izvajajo preko 30 projektov za ozaveščanje na leto. Večji med njimi so projekt »Zdravo – bolj zdravo – voda iz pipe«, projekt brezplačne menjave uporabnih stvari »Prinesi – odnesi«, projekt za manj zavržene hrane »Hrana sodi na krožnik, ne v smeti!«, aktivnosti za oživitev tržnice v Brežicah, ekološki projekt »Ohranimo čisto okolje«.

Podjetje si prizadeva za izgradnjo dobrih medsebojnih odnosov z uporabniki, s ciljem zadovoljnega uporabnika. Z inovativnim in učinkovitim pristopom do ozaveščanja uporabnikov ter dodatnim odvozom odpadne embalaže od doma so v samo treh letih dosegli zavidljive rezultate, in sicer:

• 79 % večja količina zbrane odpadne embalaže,

• za 36,18 % več ločeno zbranih odpadkov,

• za 786 % več zbranih biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov in zelenih vrtnih,

• za 46 % manj mešanih komunalnih odpadkov,

• za 68,5 % manj odloženih odpadkov.

Z informiranjem in ozaveščanjem pa so dosegli tudi zavidljive finančne rezultate, saj zaradi projektov za ozaveščanje občani na letni ravni privarčujejo približno 230.000 evrov, ki bi jih občani občine Brežice sicer morali plačati za obdelavo in odlaganje mešanega odpada. To za 4-člansko družino pomeni vsak mesec približno 3,2 evra manj na položnici. Tako 4-članska družina na leto prihrani znesek ene mesečne položnice.

P. G.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava