DL: Avtohiša Vrtin - Na prvem mestu zadovoljne stranke

30.8.2014 | 14:30

Zaposleni v Avtohiši Vrtin v Črnomlju. (Iz osebnega arhiva Avtohiše Vrtin)

Zaposleni v Avtohiši Vrtin v Črnomlju. (Iz osebnega arhiva Avtohiše Vrtin)

Alojz Vrtin je leta 1980, potem ko je imel za seboj šest let delovne dobe, v tastovi garaži v Kočevju pri Črnomlju odprl mehanično delavnico. Popravljal je avtomobile vseh znamk, ker pa je bilo dela veliko, je začel razmišljati o specializaciji za zgolj eno znamko. In tako je začel sodelovati z Renaultom.

Avtohiša Vrtin, kot se podjetje imenuje danes, je nastajala postopoma. Leta 1984 je Alojz, ki je danes direktor Avtohiše, začel graditi mehanično delavnico. Leta 1991 mu je Renault zaupal pooblaščeni servis za Belo krajino, leta 1994 pa je dogradil razstavno-prodajni salon ter mehanični delavnici dodal še kleparsko-ličarsko dejavnost. Hkrati je na novo zaposloval in takrat je bilo že 10 zaposlenih. Tretjič so pri Vrtinovih salon razširili leta 1996, povečali zmogljivosti kleparsko-ličarske dejavnosti in postali koncesionar za Belo krajino. Takrat se je število zaposlenih povečalo na 15 in toliko jih je v podjetju še danes. Dva sta pri Vrtinovih več kot 15 let, eden več kot 20 let, dva, vodja kleparskoličarske delavnice Leopold Bahor in vodja servisa Damjan Lozar, pa celo 28 let. Alojz je vsem hvaležen za zvestobo podjetju. Zaposleni so tudi vsi člani Vrtinove družine, torej poleg Alojza še njegova žena Marjanca ter sinova Marko in Matjaž. Objekt pa nameravajo znova posodobiti, saj so uspešno kandidirali na razpisu v programu Pokolpja.

»Ko smo začeli prodajati Renaultova vozila, je v Beli krajini stekla prodaja tudi vseh drugih znamk avtomobilov. Konkurenca je bila torej velika, zato nam je bila v podjetju že od vsega začetka na prvem mestu skrb za zadovoljstvo strank. Veliko  avtomobilskih salonov se je v tem času že zaprlo, mi pa smo ostali, ker smo vlagali v znanje, tehnologijo, se prilagajali tržišču in se trudili, da smo vedno ustregli kupcem. Zavedamo se, da so prav zadovoljne stranke največja reklama. Dokaz, da delamo dobro, je tudi v tem, da se kupci vračajo, prihajajo pa z vseh koncev Slovenije,« pravi Alojz.

Seveda se tudi v Avtohiši Vrtin pozna kriza, ki pa so se ji prilagodili na ta način, da kupcem nudijo večje ugodnosti. Res je, da je potreben za enak učinek kot nekdaj večji trud, prav tako pa tudi, da trenutno prodajo več rabljenih kot novih vozil. Vendar pa drži tudi, da je pri Slovencih avto še vedno statusni simbol, zato se avtomobilom gotovo ne bodo odpovedali. Nekoliko manjše povpraševanje po vozilih pa so nadomestili s trgovanjem na tujih tržiščih, odkar je Hrvaška v Evropski uniji, pa načrtujejo povečati prodajo tudi na hrvaški trg.

Kot rečeno, je pri Vrtinovih na prvem mestu skrb za zadovoljne stranke, ki se jim je obrestovala tudi na ta način, da so nedavno v skupini Renault kot eni od zmagovalcev prejeli naziv trgovec leta 2013. »Gre za mednarodno nagrado, ki jo skupina Renault vsako leto podeljuje v 36 državah. Ocenijo našo uspešnost poslovanja tako pri prodaji novih vozil, rezervnih delov, dodatne opreme in vzdrževanju vozil. Pomembna je tudi kakovost, prav tako pa zadovoljstvo in delež strank, ki bi trgovca priporočile drugim,« predstavi Alojz, ki je prejšnji mesec odšel v Pariz po nagrado, za katero so po njegovih besedah zaslužni vsi zaposleni v Avtohiši Vrtin.

Članek je bil objavljen v 20. številki Dolenjskega lista, 15. maja 2014

M. Bezek-Jakše

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava