DL: Vrsta pripomb na projektante - o krožišču v Bučni vasi, ozki cesti proti Adrii, ...

6.6.2022 | 13:45

Cesta proti podjetju Adria Mobil je preozka, se je med drugim pridušal bralec. (foto: arhiv DL)

Cesta proti podjetju Adria Mobil je preozka, se je med drugim pridušal bralec. (foto: arhiv DL)

Bralec, ki nam je v uredništvu pustil svoj polni naslov, ne želi pa biti imenovan, je nanizal vrsto pripomb. »Tako veliko krožišče, kot je v Bučni vasi, nikakor ne ustreza za dvopasovno krožišče,« je dejal in dodal, da sicer ni strokovnjak, a če samo pogledamo v učbenik za prometne predpise, kako je treba menjati vozni pas v križišču, to v omenjenem krožišču nikakor ni mogoče. »To ni neka stara, ampak sorazmerno nova gradnja. Ne vem, kako je mogoče, da projektanti sprojektirajo tak zmazek, in kako je mogoče, da upravna enota izda gradbeno dovoljenje za tako nekakovosten projekt,« je dejal. Pretekli četrtek je bil v Mercatorjevem centru v Bršljinu in se je vključeval levo v prometni pas proti krožišču. »Kolona iz mesta proti krožišču je bila neopisljivo dolga in ni bilo mogoče, da bi zapustil to semaforizirano križišče,« je dejal in dodal: »Ne vem, koliko je potrebno, da se iz pravokotnega položaja postaviš na 90 stopinj ravno. Moj avtomobil je sorazmerno kratek, vendar mi ni uspelo. Vsa čast vozniku, ki mi je odstopil prednost, vendar meni ni uspelo lepo zapeljati, ker sem mislil, da bom še ujel zeleno luč, a je nisem. Zato smo potem stali, da bi lahko zgnili, ne samo preminili, če ne bi ubrali neke variante, ki ni civilizirana niti poštena.«

Zoper projektante in upravno enoto, ki je izdala gradbeno dovoljenje, je imel pripombo tudi glede odseka ceste od nekdanje steklarne oz. tovarne steklene volne proti Adrii, kjer so, kot je dejal, robniki črni, ker vozniki, še posebno tovornjakov s priklopniki, ki so danes zelo dolgi, rinejo z vozili ob rob cestišča in z gumami drsajo ob robnik. »Voznik je dolžen voziti na ustrezni bočni varnostni razdalji, ki pa je ta cesta ne zagotavlja,« je dejal in dodal, da ga zanima, kakšna je predpisana ustrezna bočna varnostna razdalja.

Pripombo je imel tudi na vhod na parkirišče novomeške bolnišnice, kjer, kot je dejal, če bi bil gumb za odpiranje rampe od 2 do 3 metre dlje od glavne ceste, verjetno ne bi prihajajo do tega, kar se dogaja zdaj, ko ljudje skačejo po robniku in počno še marsikaj drugega, da bi prišli do gumba. Sicer pa je projektante in upravno enoto okrcal tudi glede same bolnišnice oz. dostopa do glavnega vhoda. »Ko reševalci pripeljejo bolnike, je reševalno vozilo res pod streho, po pacientih pa padajo dež, sneg, toča. To ni humano,« je dejal in dodal, da bi moralo biti malo več prostora, tako da bi lahko paciente spravili iz reševalnih vozil, ne da bi po njih, kadar dežuje ali sneži, padala dež in sneg.

»Težko komentiramo izdajo projektiranja projektov in gradbenih dovoljenj za vse omenjene projekte, z državo pa po uspešni nadgradnji krožišča pri tabletki načrtujemo tudi prenovo, ki bi izboljšala pretočnost krožišča v Bučni vasi,« so nam na bralčeve pripombe sporočili z Mestne občine Novo mesto.

Članek je bil objavljen v 17. številki Dolenjskega lista 28. aprila 2022 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Na telefonski številki 07/ 39 30 500 vas čakamo vsak četrtek med 20. in 21. uro.

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (2)

25d nazaj—     + (1)     – (1)     Oceni Jožko 

Ozka cesta proti Adriji je vsekakor zanimiva zgodba in še bolj bi bila, če bi se širše izvedelo, kdo je vztrajal na taki izvedbi in bil opozorjen s strani projektanta. Da je vsaj tako, pa gre zasluga Prečenčanom.

2d nazaj—     + (1)     – (1)     Oceni miha 

Cesta je že v redu, samo treba se je peljati po omejitvah tako kot treba....

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava