DL: Ker nima pametnega telefona, v Lidlu ni mogla kupiti znižane kave

13.5.2022 | 14:10

Ilustrativna fotografija (Foto: arhiv DL)

Ilustrativna fotografija (Foto: arhiv DL)

Bralka iz Mirne Peči je poklicala, potem ko je razočarano zapustila trgovino Lidl v novomeškem Bršljinu. »Sem upokojenka, stara 65 let in z majhno pokojnino, in sem želela v Lidlu kupiti kavo. Stogramska je bila znižanih z 1,49 na 1,09 evra in nabavila bi je cel kilogram na zalogo, pa je na koncu nisem mogla, saj nimam pametnega telefona, na katerega bi morala naložiti neko posebno aplikacijo, da bi lahko uporabila kupone. Vsi starejši pač nimamo pametnih telefonov,« je opisala svoje neuspešno nakupovanje, Dodala je, da jo resnično čudi, zakaj za ljudi, ki so v letih in niso vešči uporabe modernejših tehnologij, ne uredijo to prijazneje.

V Lidlu Slovenija so pojasnili, da so z aplikacijo kupcem želeli ponuditi čim več možnosti. »To pomeni, da je s tehničnega vidika bolj kompleksna, zato jo podpirajo le pametni telefoni.«

Članek je bil objavljen v 14. številki Dolenjskega lista 7. aprila 2022 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Na telefonski številki 07/ 39 30 500 vas čakamo vsak četrtek med 20. in 21. uro.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava