DL: Položnice in bankomati - prekratek odzivni čas?

14.10.2021 | 14:45

Simbolna slika (foto: arhiv DL)

Simbolna slika (foto: arhiv DL)

DL: Položnice in bankomati - prekratek odzivni čas?

Občan iz Novega mesta je pred časom spraševal o možnosti malenkostnega podaljšanja časa, ki je pri plačilu na bankomatu na voljo za vlaganje položnice v delovno režo. Kot je rekel, je malce v strahu, da bo prepočasen, ko pripravlja položnice, in se bo naprava izključila, še preden bi utegnil plačati. Sicer je zadovoljen s storitvijo banke. O tem, kar zanima občana, smo vprašali v NLB.

V tej banki, kjer so se o občanovih predlogih pogovorili s svojimi in zunanjimi tehničnimi sodelavci, pravijo, da se čas za odziv, tj. vlaganje bankovcev ali položnic v režo, načeloma da nastavljati. Mrežo bankomatov namreč centralno vodijo in nadzorujejo. Taki posegi, kot je razpoložljivi čas za vlaganje bankovca oziroma položnice, so sistemski in zato jih morajo pretehtati celovito. Kot osnovo za morebitne posege oziroma spremembe upoštevajo podatke o uporabi bankomatov, pri čemer pa kot prvo pravilo upoštevajo varnost storitve na bankomatu. »Standardni čas za vlaganje položnice smo v NLB že nekoliko podaljšali, da bi bil postavljen na optimalnem preseku naštetih dejavnikov in prijazen stranki. Slednje kažejo tudi odzivi – pripombe so namreč zelo redke, jih pa obravnavamo z vso pozornostjo,« je v odgovoru še zapisala Mojca Strojan iz službe za komuniciranje pri tej banki.

V bančni hiši so zadovoljni, da uporabnik meni o plačevanju položnic na bankomatu podobno kot v banki sami, in sicer da tak način plačila, ki ga lahko opravimo kadar koli ne glede na urnik banke, pomeni prihranek časa in denarja.

Članek je bil objavljen v 32. številki Dolenjskega lista 12. avgusta 2021 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava