DL: Betonski bloki med rondojem in zapornicami na Šegovi. Zakaj?

20.7.2021 | 14:15

Betonski bloki na desnem pasu proti žel. zapornicam

Betonski bloki na desnem pasu proti žel. zapornicam

Na Klik, tukaj bralec Dolenjca smo prejeli vprašanje Anice iz Novega mesta. »Že dolgo smo priča velikim kolonam in zastojem vozil pri železniški postaji Kandija od rondoja proti železniškim zapornicam oz. naprej proti Šmihelu. Zapornice so velikokrat spuščene, in to za precej dolgo časa. Ne vem, čemu so namenjeni betonski bloki, ki stojijo na sredini pasu, ki bi omogočil, da se tja razvrstijo vozila, ki zavijajo desno in so namenjena čez progo. Da se naredi kolona že pred rondojem, ker je onemogočena pot proti Šmihelu, je nedopustno, še posebej, ker je čisto preprosta rešitev: odstraniti betonske bloke. Kdo jih je tja postavil in čemu so namenjeni, naj povedo odgovorni za to,« je zapisala.

Za odgovor smo se obrnili na Mestno občino Novo mesto, na kateri so nam maja 2015 za rubriko Halo na vprašanje bralca, kdaj se bodo rešile težave v prometu zaradi zapornic na železniškem prehodu v Kandiji, povedali, da obstaja načrt za spremembo zavarovanja nivojskega prehoda, ki so ga že začeli uresničevati z urejanjem dodatnega desnega pasa, da pa so dela na ureditvi razvrstilnega pasu ustavili, ker bi morali za dokončanje križišča po projektu prej urediti lastništvo hiše in zemljišča, ki ni v občinski lasti, ter da je dokončanje celotne ureditve križišča odvisno tudi od države, saj bo občina investicijo izvedla v sodelovanju z državo. Zato smo jih zaprosili za odgovor na bralkino vprašanje, kdo je postavil betonske bloke in čemu so namenjeni; tudi to, kako je z zadevami okrog zemljišč in kdaj se lahko pričakuje dokončanje celotne ureditve križišča. Z Mestne občine Novo mesto so nam tokrat odgovorili, da je bil projekt na Direkciji za infrastrukturo RS že pripravljen, vendar ni bil izpeljan do konca. »V tem času so na Direkciji za infrastrukturo RS pripravili novo projektno nalogo, ki ureja zahteven nivojski železniški prehod in ureditev križišča. Na območju prehoda od krožnega križišča proti železniškemu prehodu in naprej proti Šmihelu je predviden poseben pas za desne zavijalce, ki bo izboljšal prometno varnost in pretočnost prometa. Vse dokler projekt ni izpeljan do konca, betonskih preprek ni mogoče odmakniti. Predvidoma bo zadeva urejena prihodnje leto,« so nam zapisali v svojem odgovoru.

Članek je bil objavljen v 15. številki Dolenjskega lista 15. aprila 2021 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Kolone v Novem mestu se vlečejo predolgo

Anica Zupančič ni zadovoljna z odgovorom Mestne občine Novo mesto na njena opažanja glede kolon od rondoja v Kandiji do železniškega prehoda, je sporočila. »Že preveč dolgo se to vleče. Vlaki so vozili, vozijo in še bodo vozili in kolone se povečujejo. Če bo urejeno čez 'nihčeneve' koliko časa, nam nič ne pomeni. Zadevo je treba rešiti takoj, ker problem je zdaj. Kaj imajo betonske prepreke z bodočo ureditvijo, res ne razumem. Ali jih je res tako težko odstraniti? In komu boste na občini odgovorni, če jih odstranite in ne čakate v nedogled? Mnogi bi vam bili za to hvaležni,« je pokritizirala in svetovala.

Članek je bil objavljen v 16. številki Dolenjskega lista 22. aprila 2021 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (1)

11d nazajOceni miha 

To drugo leto se bo pa nekam veliko uredilo v tem mestu? Prav neverjetno ..... Zakaj že?

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava