Z Google analitiko do boljših poslovnih odločitev

15.6.2021 | 09:20

Boštjan Hozjan

Boštjan Hozjan

SPOT Svetovanje JV Slovenija v koordinaciji RIC Bela krajina VABI na BREZPLAČNO SPLETNO delavnico "Z Google analitiko do boljših poslovnih odločitev".

[brezplačna spletna delavnica, torek, 22. junij 2021, ob 10. uri]

V sodobnem okolju, prepletenem z raznovrstnimi komunikacijskimi in trženjskimi kanali, je razumevanje odločitvenega procesa potrošnika še kako pomembno. S pomočjo analitike lahko bolje merimo in razumemo vedenje potrošnikov, kar posledično vodi do boljših poslovnih odločitev in učinkovitejšega trženja.

Vsebina

Kakšna je vloga analitike v marketingu?

Kaj vse nam analitika omogoča?

Kako lahko z analitiko izboljšam svoje poslovne odločitve?

Kako lahko spremljam svoje potrošnike skozi njihov odločitveni proces?

Kako lahko spremljam in izboljšam uporabniško izkušnjo?

Kako postaviti ogrodje spletne analitike?


Program

Razlogi za uporabo spletne analitike.

Pomembni termini za uporabo Google Analytics in branje poročil.

Implementacija Google Analytics kode na spletno stran.

Struktura Google Analytics računa.

Merjenje konverzij na spletni strani.

Nastavitev ciljev (Goals) v orodju Google Analytics.

Kako zaznati, kaj je potrebno optimizirati na spletni strani?

Analitika skozi odločitveni proces potrošnika.

Kako prilagoditi vsebino spletne strani različnim fazam v odločitvenem procesu potrošnika?

Pregled najpogostejših poročil znotraj Google Analytics orodja.

Analitika za spletne trgovine (Enhanced ecommerce).


Trajanje delavnice: 3 ure s premori.
Delavnica bo potekala preko spletnega orodja ZOOM.

Prijave sprejemamo do ponedeljka, 21. 6. 2021 do 12. ure.
Število mest je omejeno. Delavnica ne bo snemana, zato posnetek ne bo na voljo.

Predaval bo Boštjan Hozjan, soustanovitelj podjetja Red Orbit in eden izmed vodilnih strokovnjakov in poznavalcev spletne analitike v regiji. S spletno analitiko se ukvarja že od leta 2005, skozi mešanico različnih projektov pa je pridobil neprecenljive izkušnje s tega področja. Z njenim razumevanjem pomaga podjetjem do učinkovitejših marketinških kampanj in predvsem do boljših poslovnih odločitev in ustvarjanja vrednosti.

Prijavite se s klikom tu.

RIC Bela krajina

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava