Spletna delavnica Upravljanje projektov in nefinančne rasti podjetja v času krize in po njej

16.4.2021 | 08:35

Spletna delavnica Upravljanje projektov in nefinančne rasti podjetja v času krize in po njej

Delavnica bo potekala v dveh delih in sicer:
1. del: UPRAVLJANJE PROJEKTOV (sreda, 21. 4. 2021, od 12. do 15. ure)

2. del: NEFINANČNA RAST PODJETJA (sreda, 28. 4. 2021, od 12. do 15. ure)

Prvi del se nanaša na pomembnost vodenja projektov že od začetka nastanka podjetja in kako to vpliva na razvoj organizacijske kulture. Drugi del pa je namenjen nefinančni rasti, vplivu na organizacijsko kulturo, poslovanje, ljudi, vodenju poslov in ostalo. Prvi in drugi del se med seboj povezujeta in sta v delih zastavljena kot interaktivna delavnica.

Delavnici sta namenjeni podjetjem ali potencialnim podjetnikom, kateri se že srečujejo z rastjo. Delavnica je zanimiva tudi za podjetja, ki zaposlujejo prve zaposlene, ki niso lastniki ali spreminjajo svoje delovanje.

Delavnici bo vodila Tjaša Tomšič, izkušena vodja projektov, projektne pisarne in strateških projektov. Poleg bogatih izkušenj iz projektnega vodenja, je njeno področje dela tudi uvajanje sprememb v podjetja. Njene izkušnje segajo na področja IT, retaila, kadrovskih projektov, idea managementa, logistike, nastanitev, gostinstva, wellnessa in drugih področij. Na svoji poslovni poti je sodelovala z različnimi podjetji, tako malimi kot tudi mednarodnimi korporacijami.

Vsebina:

1. DEL – UPRAVLJANJE PROJEKTOV:

2. DEL – NEFINANČNA RAST PODJETJA:

Priložnosti in pasti nefinančne rasti podjetja

Odzivi podjetja v nepredvidljivem okolju

Spletna delavnica je BREZPLAČNA, je pa OBVEZNA PRIJAVA.

PRIJAVA: Prijavite se lahko tu.

RIC Bela krajina

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava