Prodajno-servisni center Peugeot in nov salon v posavski regiji

15.4.2021 | 13:30

Prodajno-servisni center Peugeot in nov salon v posavski regiji
Prodajno-servisni center Peugeot in nov salon v posavski regiji
Prodajno-servisni center Peugeot in nov salon v posavski regiji

»Izjemno zadovoljni smo, da je odprt že 17. prodajno-servisni center PEUGEOT v Sloveniji in s tem popolnoma nov salon v posavski regiji. Krško in s tem celotna posavska regija je pridobila pestrejšo izbiro ponudbe jeklenih konjičkov in okrepila pozicijo na slovenskem avtomobilskem trgu,« je ob otvoritvi dejal Adam Kavšek, direktor podjetja P Automobil Import, ki je uvoznik za vozila Peugeot v Sloveniji. Salon je kupcem odprl vrata v Krškem, na Bohoričevi ulici 10.

Podjetje Avtoline s kar 55-letno avtomobilistično tradicijo od sedaj skrbi za posavske kupce s celovito prodajno ponudbo novih osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil, dodatkov, rezervnih delov PEUGEOT ter pooblaščenim servisom. Strankam je tako na voljo celoten program osebnih vozil, z najnovejšima modeloma 2008 in 208 (oba modela sta na voljo tudi z električnim motorjem), dobitnikom laskavega naziva evropski avto leta ter celoten program lahkih gospodarskih vozil Peugeot. Poleg prodaje in servisiranja, imajo še pester izbor rabljenih vozil, financiranje vozil, samopostrežno avtopralnico, škodni center, tehnične preglede. Glede na to, da se potrebe po mobilnosti spreminjajo in da postaja okolju prijazna mobilnost vse bolj pomembna pa so v Avtoline-u popolnoma pripravljeni tudi na elektriko. Za vse kupce pa so do konca junija pripravili še posebno akcijo in sicer ob nakupu novega Peugeota podarjajo pet mesecev brezplačnega pranja v samopostrežni avtopralnici.

Slavko Hotko, direktor podjetja Avtoline, meni, da so pravi partner tudi za drugo najstarejšo znamko na svetu, ki se ponaša z 210 leti zgodovine in kar 140 leti avtomobilskih inovacij. Prva od številnih inovacij sega že v davno leto 1892, ko je iz tovarne zapeljal prvi bencinski štirikolesni avtomobil s pnevmatikami iz gume, a brez zračnic. Prehod v 20. stoletje je za znamko prinesel danes popolnoma samoumevno, takrat pa izredno pomembno izboljšavo – volanski obroč, ki je zamenjal balanco. V današnjih časih je PEUGEOT inovacije z volanom popeljal v nove dimenzije in leta 2012 predstavil revolucionarno notranjost, imenovano PEUGEOT i-Cockpit, ki temelji na kompaktnem volanu manjših dimenzij, zaslonu na dotik in instrumentni plošči v višini oči. Kompaktni volan kot osrednji element vozila omogoča bolj priročno upravljanje ter za desetkrat poveča občutke pri vožnji. PEUGEOT je znamka, ki je vseskozi v koraku s časom. Pravzaprav je celo korak pred svojim časom, saj spodbuja inovacije, vnaprej predvideva spremembe in utira pot novim rešitvam za mobilnost. Najstarejša še danes delujoča avtomobilska znamka na svetu z novim logotipom, ki še bolj okrepi njeno osebnost in značaj, obrača nov list v svoji zgodovini.

Peugeot
odnosi z javnostmi

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava