DL: Reševanje problematičnih točk - Krožišče in križišče

29.5.2020 | 12:00

Zdaj nevarnega križišča s ceste od gasilskega doma in Avtocentra Krašna na regionalno cesto kmalu ne bo več. (Foto: L. M.)

Zdaj nevarnega križišča s ceste od gasilskega doma in Avtocentra Krašna na regionalno cesto kmalu ne bo več. (Foto: L. M.)

Občina Škocjan se je lotila reševanja dveh varnostno kritičnih točk: nevarnega zavijanja iz Dolenje Stare vasi na regionalno cesto pri Petrolovi bencinski črpalki, na kar že leta opozarjajo vaščani, ter križišča pri gasilskem domu oziroma pri Avtocentru Krašna v Škocjanu, ki je ravno tako problematično.

Zdaj so na delu projektanti, ki so obe idejni zasnovi z obema variantama poslali v pridobivanje projektnih pogojev vsem soglasodajalcem, delo pa nadaljujejo takoj po pridobitvi soglasij, zagotavlja direktorica občinske uprave Petra Pozderec.

Projektant je v primeru Dolenje Stare vasi izdelal idejno zasnovo za krožišče (možnost je tudi T-križišče), pri čemer gre po besedah župana Jožeta Kaplerja za sodelovanje bližnjih gospodarskih subjektov, to sta Petrol, ki ima ob glavni regionalni cesti bencinsko črpalko, ter avtopralnica Deželan.

Pri gasilskem domu oziroma Avtocentru Krašna je rešitev idejne zasnove varno križišče z odstavnimi pasovi z obeh strani: od centra Škocjana in iz smeri Bučka, ker prostora za krožno križišče ni. »V idejni fazi sodelujejo gasilci in Avtocenter Krašna, veliko je usklajevanj glede možnosti pridobivanja zemljišč, da pridemo do rešitve, ko bosta lahko nemoteno delovala PGD Škocjan in Avtocenter Krašna,« pravi Kapler. Gre namreč za poseg v njuna zemljišča, avtocenter načrtuje širitev svoje dejavnosti, tako da so seveda vključeni v projekt. In kakšen je nadaljnji postopek? Sledi recenzija z varnostnega vidika na idejno zasnovo, ki bo potem predstavljena na seji občinskega sveta, nato pa dokončno projektiranje. Projekt bo obdeloval širše območje regionalne ceste in lokalne cesto proti Zloganjem do mostu.

Članek je bil objavljen v 10. številki Dolenjskega lista 5. marca 2020

L. Markelj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava