DL: Zakaj je moj denar manj vreden od imetnika Sparove kartice?

21.5.2020 | 15:00

DL: Zakaj je moj denar manj vreden od imetnika Sparove kartice?

Poklicala nas je ogorčena bralka iz Trebnjega. Konec tedna je nakupovala v eni od Sparovih trgovin. Bralka nima njihove kartice, s tem se je zavestno odpovedala tudi številnim popustom, ki jih imajo imetniki kartic. Preprosto zato, ker prodajalcem ne dovoljuje, da bi jo »bombardirali« z različnimi oblikami reklamnih sporočil ali na dom ali na njen računalnik. Je pa bila zelo ogorčena, ker – čeprav je v trgovini zapravila več kot 200 evrov – ni dobila sličic Rekordomania, ki jih zbira njen vnuk, saj bi tudi za to morala imeti Sparovo kartico zvestobe. Zato javno sprašuje Spar Slovenija, zakaj je njen denar manj vreden od drugega kupca, ki je imetnik njihove kartice. Ob tem je še dodala, da je v Sparovih prodajalnah ne bodo več videli, svoje nakupe bo raje opravljala pri konkurenci.

Iz Spar Slovenija so pojasnili, da je prodajna akcija Rekordomania namenjena imetnikom kartice Spar plus, kar navajajo v pravilih prodajne akcije, ki so dostopna tudi na spletu. Članstvo v klubu ugodnosti Spar plus je brezplačno, kupcem pa prinaša številne popuste in ugodnosti, med njimi tudi omenjene sličice, število pa imetniki kartice prejmejo glede na vrednost njihovega nakupa.

Članek je bil objavljen v 10. številki Dolenjskega lista 5. marca 2020 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (1)

5d nazaj+2     + (2)     – (0)     Oceni delec 

Četudi bralka ne bi omenila sličic za vnuka, je jasno, da je bralka starejša oseba, ki ne razume današnjih načinov marketinga in pomembnosti zbiranja podatkov. Jaz bi odgovoril drugače: v kolikor želite obdržati svoj stav glede neodvisnosti in ne-bombardiranja, prav. Vendar se odrekate številnim možnostim. Privolite v uporabo in izkoristite številne dodatne možnosti. Bombardiranje pa se da enostavno zelo omejiti - uporaba začasnega e-poštnega računa, označitev v GDPR obrazcu, da ne privolite v obdelavo podatkov za reklamne potrebe ipd. Sličice so še najmanjši možen problem. Zaradi takšnega stava kupec ne prejme podaljšane garancije na vozilo ali hišni aparat, nima možnosti brezplačne odpovedi, ne prejme dodatnih popustov v določenih trgovinah ali na določene izdelke in še in še- Novodobni svet pač. Skočiš na vlak in greš v toku kam gredo vsi ali ostaneš večno na peronu.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava