DL: Zatipkala se je pri plačevanju parkirnine in dobila kazen

24.1.2020 | 14:00

Simbolna slika (foto: arhiv; M. M.))

Simbolna slika (foto: arhiv; M. M.))

Majo Gričar iz Novega mesta je 7. novembra na avtomobilu, ki ga je pustila na enem od občinskih parkirišč v mestnem jedru, pričakalo obvestilo redarstva. Globa jo je presenetila, saj je slabo uro pred tem v skladu z navodili na parkomatu na označeno telefonsko številko poslala SMS z registrsko oznako svojega avtomobila, kar bi ji moralo omogočiti eno uro brezplačnega parkiranja. Ko je natančneje pogledala, je ugotovila, da je v sistem vpisala napačno registrsko številko, ki se je od njene prave razlikovala v eni številki. Zadevo je skušala telefonsko pojasniti mestnim redarjem, a je dobila odgovor, da ji ne morejo pomagati, zato se je pisno obrnila še na župana Gregorja Macedonija in uslužbenca občinske uprave, zadolženega za promet. Župan ji je odgovoril še isti dan in ji povedal, da imajo sodelavci v teh primerih utečeno prakso in da bodo tako obravnavali tudi njen primer, odgovora občinskega uslužbenca pa ni dobila niti peti dan po dogodku, zato je dan kasneje plačala predpisano globo.

Kot nam je pojasnil Urban Kramar iz kabineta novomeškega župana, v primerih, ko uporabniki občino obvestijo o napačnem vnosu registrske oznake, napako oprostijo, a le, če se jim je to pripetilo prvič. »Pri tem vodimo dosledno evidenco in na vse pritožbe odgovarjamo v roku osmih dni. V primerih, ko pritožnik že pred zaključkom postopka plača kazen in je pritožbi ugodeno, poskrbimo za povračilo zneska. Opisani postopek smo korektno in v času, ko je še tekel rok za vložitev pritožbe, izvedli tudi v primeru vaše bralke. Z odločitvijo je bila tudi seznanjena,« dodaja Kramar.

Članek je bil objavljen v 47. številki Dolenjskega lista 21. novembra 2019 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava