Delavnica o izboljšanju digitalne prisotnosti za ponudnike destinacije Kočevsko

9.10.2019 | 09:25

Delavnica o izboljšanju digitalne prisotnosti za ponudnike destinacije Kočevsko
Delavnica o izboljšanju digitalne prisotnosti za ponudnike destinacije Kočevsko

Včeraj, 8. oktobra 2019, smo v Zavodu Kočevsko za lokalne ponudnike izvedli delavnico, ki je bila namenjena predstavitvi digitalnih platform, brez katerih si dandanes v turizmu več ne predstavljamo dela. Delavnice so se udeležili predstavniki različnih področij, ki so izvedeli več o poenotenem nastopanju na digitalnih kanalih in uporabi destinacijske znamke Kočevsko, predavatelja pa sta jim predstavila tudi več primerov dobrih praks iz tujine.

Pri predstavitvi digitalnih kanalov smo posebno pozornost posvetili spoznavanju načel za učinkovito uporabo digitalnih platform za promocijo turistične ponudbe, uporabo različnih potovalnih platform kot so Booking, Airbnb in Tripadvisor ter priložnosti, ki jih ti za ponudnike predstavljajo. Čeprav imajo posamezne rezervacijske platforme tudi kakšne slabosti, je za ponudnike koristno, da so poleg lastnih rezervacijskih sistemov, prisotni tudi na njih. Poleg potovalnih platform so udeleženci izvedeli tudi več podrobnosti o personah slovenskega turizma, družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter o vsebinah, ki ponudnikom na spletnih iskalnikih pomagajo dosegati bolj izpostavljena mesta.

Verjamemo, da so vsi udeleženci prejeli nekaj uporabnih informacij, ki jih bodo lahko s pridom uporabljali pri svojem nadaljnjem uspešnem delu.

Delavnico smo izvedli v okviru izvajanja projekta za izboljšanje digitalne promocije turistične ponudbe destinacije Kočevsko, ki ga sofinancirata Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Zavod Kočevsko

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava