DL: Povečujejo kapacitete - Adria se bo širila

16.5.2019 | 13:25

Adria Mobil se bo letos širila, če bodo razmere na trgu ugodne, pa bodo tovarno dograjevali tudi v prihodnjih letih. (Foto: B. Blaić)

Adria Mobil se bo letos širila, če bodo razmere na trgu ugodne, pa bodo tovarno dograjevali tudi v prihodnjih letih. (Foto: B. Blaić)

Načrt omogoča širitev tovarne in povečanje njene kapacitete za tretjino – Letos dodatnih 3800 m2 karosernice

Novomeška družba Adria Mobil bo predvidoma še letos začela naložbo v širitev proizvodnje na obstoječi lokaciji. Na Agencijo RS za okolje je družba lani podala vlogo za izdajo okoljevarstvenega soglasja k projektu, s katerim bi lahko svoje proizvodne kapacitete v prihodnjih letih z 12.000 enot letno povečala na 16.000 enot v eni izmeni.

Tovarna Adrie Mobil, ki se je leta 2005 iz nekdanjega kompleksa IMV preselila na Straško cesto, trenutno obsega dobrih 38.000 m2 površin, z načrtovano širitvijo pa bi pridobili dodatnih 12.000 m2. Širitev bo potekala fazno.

»V letu 2019 načrtujemo širitev tovarniških površin za 3800 m2, v kolikor pa bo trg karavaninga še naprej rasel, pa bomo imeli možnost nadaljnje širitve proizvodnje. To pomeni, da bomo v primeru ugodnih tržnih razmer tovarniški kompleks Adrie Mobil v prihodnjih letih lahko povečali do največ 51.503 m2 skupne tovarniške površine. Ob tem je pomembno poudariti, da ne gre zgolj za investicijo v nepremičnino, temveč predvsem za naložbo v nove tehnologije, s katerimi postajajo naši procesi prijaznejši tako za okolje kot za ljudi,« pojasnjujejo v Adrii Mobil.

Letošnja širitev v obsegu 3800 m2 se nanaša na povečanje kapacitet proizvodnje karoserijskih elementov za počitniške prikolice in avtodome ter na uvedbo nove, sodobnejše, okolju in delavcem bolj prijazne tehnologije proizvodnje, pravijo v novomeški družbi, ki trenutno zaposluje 1100 ljudi, od tega jih več kot 700 dela v proizvodnji.

Adria Mobil je v lanskem skrajšanem poslovnem letu, ki je trajalo od 1. januarja do 31. avgusta (novomeška družba je trajanje svojega poslovnega leta lani uskladila z drugimi družbami v skupini Trigano, v katero od leta 2017 sodi tudi sama), zabeležila prodajo 9850 počitniških prikolic, avtodomov in vanov, kar je bilo za 13 odstotkov več kot v enakem obdobju preteklega leta.

Članek je bil objavljen v 9. številki Dolenjskega lista 28. februarja 2019

Boris Blaić

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava