DL: Prometna ureditev v NM: o nujnih mostovih in starih grehih

3.3.2019 | 13:20

Avtomobilski promet se je v decembru za kratek čas vrnil na Glavni trg zaradi menjave strehe na Narodnem domu. (Foto: arhiv DL)

Avtomobilski promet se je v decembru za kratek čas vrnil na Glavni trg zaradi menjave strehe na Narodnem domu. (Foto: arhiv DL)

Bralec Jože iz okolice Novega mesta je dejal, da ne ve, kaj naj bi si mislil o aktualni občinski oblasti, ki bo nedvomno pustila odločilen pečat na prometni ureditvi mesta in njegove okolice. »Saj je prisiljena nekaj ukreniti, drugače se bo mesto zadušilo v naraščajočem prometu. Glavni trg je prisiljena zapreti za promet in prisiljena je zgraditi še nekaj mostov čez reko Krke, sicer bosta mestni polovici na levem in desnem bregu reke razpadli,« je menil.

Poudaril pa je, da prav dobro ve, kaj naj si misli o predhodnicah sedanje občinske oblasti iz šestdesetih in sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, ko sta bila novomeški promet in novomeška industrializacija še v povojih. »Takrat se je odločalo, kje bodo sedeži in proizvodni prostori novomeških tovarn, in njihova rast ter razvoj sta pozneje narekovala prometno in bivanjsko ureditev v mestu. Takratni predsedniki občine in okraja niso prav ocenili bodočega razvoja, sicer ne bi porušili pol cvetočega in lepo pozidanega Grma in namesto njega zgradili tedanji IMV oz. sedanji Revoz. Prav tako ne bi zgradili očitno neuporabnega in dragega železniškega viadukta nad Šmihelom. Sedanja na novo izvoljena občinska oblast bi morala tudi jasno pokazati na tistega, ki je tako stanje zakrivil,« je svoje razmišljanje zaključil Jože.

Članek je bil objavljen v 51. številki Dolenjskega lista 20. decembra 2018 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (1)

3.3.2019+2     + (3)     – (1)     Oceni Jožko 

Jože, takole je okvirno bilo. Tega ravno ne boš bral po medijih, tisti kateri pa smo bili dokaj "pri stvari", pa dobro vemo, da se je področje IMVja zarisalo kje bo in tako je kasneje bilo. Plani so bili za tiste čase, megalomanski. Nič ni pomagalo opozarjanje na vse to kar očitaš, ker je bila resnična politična moč v rokah enega človeka, ki je imel do 80 let, odločilno podporo na višjih instancah. Občinska oblast je bila v tem primeru nemočna. Odgovorni občinarji so že prav ocenili, niso pa imeli politične moči, preprečiti nesmotrnost. Kot se spomnim, naj bi bilo predlagano, da se tovarna preseli v bližino Češče vasi, kjer bi bilo lažje in brez posledic za prostor, zgraditi tovarno in speljati infrastrukturo. Iz tega ni bilo nič in je kot je bilo tedaj v šestdesetih zarisano. Osemdeseta so prinesla spremembe, politična moč glavnega je padla in (njegov) konec je bil žalosten. Okoli viadukta je bila zamisel, da se iz tovarne vsak dan odpravi šest kompozicij vlakov, vendar tudi iz tega ni bilo nič. Temu se ni nikoli niti približalo, sedaj pa na desetine šleperjev vsak dan dela gnečo na cestah. Ampak sedaj je kot je.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava