Dnevi podjetniških priložnosti - otvoritveno predavanje
12.2.2019 | 12:00
Otvoritveno predavanje v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti je bilo namenjeno zelenim pristopom poslovanja. Tina Hedi Zakonjšek, akreditirana zunanja izvajalka Slovenske turistične organizacije za Zeleno shemo slovenskega turizma, nam je že v uvodu povedala, da turizem, kot smo ga razvijali do včeraj, temelji večinoma na ljubezni do finančnega uspeha, ne glede na ceno, ki jo za to plačuje okolje. K sreči, danes vedno več turističnih ponudnikov vodi zelena misel in se le ti obračajo k trajnostnem turizmu. Da bi sledili razvoju trajnostnega turizma, morajo turistični ponudniki upoštevati naslednja dejstva:
Imeti morajo vzpostavljen trajnostni management,
- maksimizirati doprinos turizma k ohranjanju okolja in kulture ter minimizirati negativne vplive,
- vključevati zaposlene ter lokalne ponudnike,
- biti družbeno odgovorni, …
Predstavniki Komunale Brežice Krištof Žnideršič, Miha Pšeničnik ter Marko Ferenčak so nam predstavili stanje vode v Sloveniji, nas pozvali k varčni porabi in nam s konkretnimi primeri dali malo misliti. Ali ste vedeli, da iz WC kotlička, ki pušča, mesečno steče od 2600 do 13000 l vode? Seznanili so nas tudi z načini ravnanja z odpadki, nam pokazali dobre prakse recikliranega materiala ter predstavili svoje projekte, v katere se lahko vključijo tako pozamezniki kot tudi turistični ponudniki.
Mlada lokalna podjetnika, Maja Šetinc in Matej Plešej iz podjetja Maia media, sta udeležence popeljala v digitalni svet. Kaj sploh je digitalni marketing, kako se razlikuje od tradicionalnega, na kakšen način naj se ga lotimo? Glede na to, da ljudje vedno več časa preživimo na spletu, za računalnikom, in s pametnimi telefoni, smo “v živo” vedno manj dosegljivi. Digitalni marketing pa omogoča, da podjetje oziroma ponudnik doseže uporabnike, ki iščejo določen izdelek ali storitev in ga nagovori s pravimi podatki.
Zadnji govorec “zelenega” predavanja, Sašo Panić iz podjetja Etrend, je nadaljeval z digitalizacijo. Predstavil je statistiko ogleda spletne strani DiscoverBrezice.com, pojasnil v kateri smeri gre digitalizacija turistične ponudbe v občini Brežice in udeležence seznanil, na kakšen način se lahko vključijo v oblikovanje skupnih turističnih paketov.
Za zaključek predavanja smo se organizatorji, udeleženci ter predavatelji ob kozarcu odličnega sauvignona, ki ga je prispeval g. Roman Matjašič, strinjali z definicijo norveške političarke, ki pravi: “Trajnostni razvoj zadovoljuje potrebe sedanjega človeškega rodu, ne da bi ogrozili možnosti prihodnjih rodov, da zadovoljijo svoje potrebe.”
Vabljeni že to sredo na 2. predavanje v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti, z naslovom Kako dvigniti kreativni (ustvarjali) IQ v podjetju, dr. Andrej Pompe
Mestna hiša Brežice, 13.02.2019, med 17:00 in 19:00 uro
Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice
Jasna Kuljaj nova direktorica
FranciD: Čestitam Jasna! Lepa mora bit...
DL: Zakaj novomeški Glavni trg ne živi...
Marian: Občina je tista, ki lahko privabi...
DL: Portret tedna - Sašo Đukić
FranciD: Malo se je pa že ispel...
DL: Tatovi so se lotili vežice - Brez...
FranciD: Obvezno napisat ime zavarovalnice!
DL: Pri Slavku Barboriču - Gasilci obiskali...
pureber: Slavko, še na mnoga leta ti želim.
Na vrtu: Koliko prostora potrebujejo?
sre, 24.4.2024
DL: Kevin Tudija, Rom iz Križevske vasi - Njegov cilj: študij in služba
pon, 22.4.2024
DL: Grad Mirna v angleških rokah - Speča lepotica se prebuja
ned, 21.4.2024
Martin Golob: ''Molim, da bi zmagala pamet''
tor, 23.4.2024
To so prvi znaki, ki napovedujejo infarkt
tor, 23.4.2024