DL: Umazani vozički; zakaj plačevati reklamne vrečke?

8.1.2019 | 13:15

Umazani ali čisti - precej nakupovalnih vozičkov v Novem mestu pristane tudi v Krki. Potapljači, ki bodo letošnjo sezono začeli prav to soboto, 12. januarja, jih bodo na Loki gotovo spet nekaj potegnili iz reke ... (foto: arhiv DL)

Umazani ali čisti - precej nakupovalnih vozičkov v Novem mestu pristane tudi v Krki. Potapljači, ki bodo letošnjo sezono začeli prav to soboto, 12. januarja, jih bodo na Loki gotovo spet nekaj potegnili iz reke ... (foto: arhiv DL)

Bralka iz Šentjerneja se je na nas obrnila zato, ker jo zelo motita dve zadevi, povezani s trgovinami. »Veliko se govori o zdravi hrani, o tem, kako moramo posegati po artiklih, ki so prepotovali čim krajšo pot od pridelave oz. izdelave do naših domov, a dejstvo je, da smo kupci prisiljeni uporabljati umazane nakupovalne košare in vozičke. Se ljudje sploh zavedajo, da vanje dajejo hrano, ki jo pozneje pojedo?« Na vprašanje, konkretno katero trgovino je imela v mislih, je pojasnila: »Sploh ni pomembno, v katero trgovino grem, saj je povsod isto!«

Pa še nekaj v zvezi s trgovinami je pripomnila: »Zelo me moti, da nam v trgovinah ob nakupu prodajo take vrečke, ki so potiskane z logotipi trgovca. To se mi ne zdi prav. Zakaj bi plačevala reklamne vrečke? Če že hočejo prodajati vrečke, naj jih brez logotipov in reklam, če pa takšnih nimajo, bi jih morali kupcem podariti!«

Članek je bil objavljen v 44. številki Dolenjskega lista 2. novembra 2018 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (1)

8.1.2019+7     + (7)     – (0)     Oceni Anica Ajlec 

Bralka ima še kako prav

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava