Nova grafična podoba turistične destinacije Bela krajina

11.3.2018 | 15:00

Nova grafična podoba turistične destinacije Bela krajina
Nova grafična podoba turistične destinacije Bela krajina
Nova grafična podoba turistične destinacije Bela krajina

Dne 18. decembra 2017 je bil na spletni strani www.ric-belakrajina.si in na spletnih straneh partnerskih organizacij (TD Vigred Metlika in KC Semič) objavljen "Natečaj za izdelavo CGP turistične destinacije Bela krajina - 1", ki je obsegal besedilo natečaja in prilogo "Strategija razvoja turizma v destinaciji Bela krajina 2018 - 2022".

Na razpis je do roka prispelo 33 vlog z 42. različnimi rešitvami. Kuverte so ob prejetju prejele evidenčno številko. Vloge so bile do ocenjevanja originalno zapečatene in so se odpirale pred komisijo. Vsaka vloga je prejela evidenčno številko zapisano na kuverti. V kolikor je prispela kuverta vsebovala več rešitev, so rešitve prejele označbe a, b, c, d, itd.

Komisija je zasedala 19. februarja 2018 in izbrala zmagovalno rešitev, ki vam jo podrobneje predstavljamo v PDF dokumentu, ki je dostopen tu.

Zmagovalno vlogo (evidentirano pod št. 19) je poslalo podjetje Nea Culpa d.o.o., Čufarjeva 5, 1000 Ljubljana.

Utemeljitev komisije za izbor:

- predlagatelj zmagovalne vloge je oddal vlogo pravočasno in z dopolnitvami
- izbrana vloga je skladna s smernicami, podanimi ob razpisu in upošteva produktno arhitekturo turistične destinacije Bela krajina, kot je zapisano v strategiji
- izbrana vloga je pravilno interpretirala strategijo, še posebej njeno ključno sporočilo primerjalne prednosti Bele krajine, ki je edinstven preplet naravne in kulturne dediščine
- izbrana vloga najboljše opredeljuje 3 ključne produktne stebre opredeljene v strategiji in medsebojno soodvisnost
- izbrana vloga ustrezno opredeljuje odnose med predlaganim logotipom ter nacionalnimi turističnimi logotipi
- izbran logotip je lahko prepoznaven in nezamenljiv ter hkrati likovno čist
- prijavitelji so ustrezno opredelili uporabo logotipa v različnih aplikacijah

RIC Bela krajina

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (9)

12.3.2018+5     + (5)     – (0)     Oceni DebeliFranc 

Prvo kar mi je padlo na pamet, ko sem videl logotip je bila Slovenska Karitas. Kot Belokranjca me ta izdelek niti malo ne asocira na to kar je opisano v dokumentu.

12.3.2018Oceni decima 

jst malo slabše vidim in prvo, kar mi je prišlo na misel, je bil Rdeči križ. tako da tale zadeva ni ravno nezamenljiva

12.3.2018+1     + (1)     – (0)     Oceni kar eden 

Ja no,mislim, da ste slabo izbrali tale znak. Lahko bi dodali kakšnega zelenega Jurija in pa brezo.Pa če vam je všeč, se kar ponašajte z njim. Meni pa ni všeč in ga ne bom nikoli uporabljal.

12.3.2018Oceni Anica 

Pa saj ric sodeluje z rdecim krizem

12.3.2018+2     + (2)     – (0)     Oceni belokranjec 

Črnomaljski RIC ima veliko denarja, ki ga nameni za maneversko municijo, zopet strel v prazno...žal.

12.3.2018+1     + (1)     – (0)     Oceni belokranjec 

Končno nekaj dobrega , prepoznaven znak , ki bo Belo krajino ponesel v širši svet, čestitke za dobro izbiro

12.3.2018Oceni Ajajaj 

To ni v redu. Kombinacija simbolov in barv ni pametna poteza. Pokazal bo čas svoje.

12.3.2018Oceni senca 

Žal. Ni kriv oblikovalec. Krivi so tisti v komisiji ki so to popolno neskladje z Belo krajino izbrali. Bog nas varji bedakov, ki si lastijo več kot jim pritiče. Popolnoma mimo. Bela krajina je slovensko sonce.

13.3.2018Oceni gudalo 

kar dobra izbira, sem se že bal, da bo upodobljen kak plastičen kontejner...

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava