Ambasador električne mobilnosti Andrej Pečjak o Mitih in resnicah o e-mobilnosti
2.9.2016 | 08:20
V Lavričevi koči na Gradišču nad Stično bo v petek, 2. septembra, v okviru dogodka za promocijo e-mobilnosti Zero Tour 2016, z začetkom ob 19.30, potekalo predavanje svetovno znanega pionirja e-mobilnosti Andreja Pečjaka z naslovom Miti in resnice o e-mobilnosti. Najpogostejše mite bo pometel na odpad, hkrati pa predstavil, zakaj e-mobilnost prinaša ogromne koristi tako družbi kot posameznikom.
Dejstvo je, da večino novosti, ki močno posežejo v človekove navade in način obnašanja, spremljajo začetni dvomi in strahovi. Nič drugače ni z e-mobilnostjo, ki sramežljivo, a vztrajno prodira tudi v garaže Slovencev. Bogata domišljija, ki je lastna človeški vrsti, je o električnih vozilih napletla številne pomisleke, ki večinoma nimajo podlage v dejstvih.
Eden od mitov, ki kroži naokoli, pravi, da bi morali v Sloveniji za napajanje baterij, če bi vsa osebna vozila zamenjali z električnimi, morali postaviti 10 velikih elektrarn. Resnica je prav nasprotna. Ne potrebujemo novih kapacitet, nočno polnjenje bi celo blagodejno vplivalo na elektro omrežje. Tehnologija pametnih omrežij in polnilnih mest, ki tako uporabo zagotavlja, je dovolj na voljo, le uporabiti jo je treba.
Organizator brezplačnega predavanja je Turistično društvo Stična. Po predavanju bo potekala debata in druženje. Dolgoletni uporabniki električnih vozil bodo z veseljem odgovarjali na vaša vprašanja in vam pomagali premagovali mite.
Kdo je Andrej Pečjak?
Slovenski inovator in strokovnjak za električno mobilnost se je v preteklih letih uveljavil kot javni obraz slovenskega gibanja za promocijo in razvoj električnih vozil. Pred tremi leti je razburkal tudi mednarodno prizorišče, ko je na elitnem reliju za vozila na alternativne energije Monte Carlo s svojo predelano dacio sandero zmagal v kategoriji električnih vozil in premagal tudi velikana električnih avtomobilov, predstavnika ameriške družbe Tesla Motors. Leto pozneje zaradi sprememb pravil, ki prepovedujejo nastop predelanih vozil, ni smel več nastopiti. Med drugim je v okviru inštituta Metron sodeloval pri predelavi mazde 5, ki s pomočjo inovativnega pogona in najkakovostnejših baterij dosega 700 kilometrov.
F. F. M.
DL: Vse več vlomov. V župnijski dom v...
miha: Kaj pa policijske ure pa to? Čemu...
DL: Blok v centru NM parazitski urbanizem?...
miha: S pozidavo tega dela bomo izgubili...
Obležal tudi Staš Skube; kričali od bolečin...
Franci D: Zgornji komentar ni bil namenje temu...
Vaša fotka: Kup smeti
miha: Kaj takega. Saj je taka že vsa...
Vaša fotka: Kozolec v Mačkovcu
Franci D: Dajte ga na Unescov seznam!
DL: Blok v centru NM parazitski urbanizem? Občina to zavrača.
pon, 25.1.2021
Nov tv-šov: ob Klemnu Slakonji tudi Jasna Kuljaj
tor, 26.1.2021
DL: Šentjernejske bike bodo jedli v Libanonu
sre, 27.1.2021
DL: Gregor Kavčič – naj ortoped 2020, ki tudi ponoči razmišlja o pacientih
tor, 26.1.2021
Nuša Derenda - Zaradi korone na operacijo in prvič na bolniško
pon, 25.1.2021