DL: KS Mestne njive - Kmalu konec parkirnega kaosa

6.5.2022 | 13:20

Pri blokih na Mestnih njivah primanjkuje parkirišč, tako da so  avtomobili parkirani ob celotnem pločniku.  (Foto: KS Mestne njive)

Pri blokih na Mestnih njivah primanjkuje parkirišč, tako da so avtomobili parkirani ob celotnem pločniku. (Foto: KS Mestne njive)

Parkiranje pri blokih na Mestnih njivah ter promet po Cankarjevi in Koštialovi ulici dolgoletna težava KS Mestne njive – Rešitev je ponudil elaborat nove prometne ureditve, po katerem bo promet mimo blokov in po večini Cankarjeve potekal enosmerno

V novomeški krajevni skupnosti Mestne njive se že leta spopadajo s problematiko parkiranja pri blokih in gostega prometa po Cankarjevi in delu Koštialove ulice. Rešitev je na obzorju, krajevna skupnost je ob sofinanciranju novomeške občine dala izdelati elaborat celostne prometne ureditve, ki so ga tudi že predstavili na zelo dobro obiskanem zboru krajanov.

»Pri blokih na Mestnih njivah veliko težavo predstavlja parkiranje, kjer ni zarisanih parkirnih mest in vozila parkirajo vzdolž celotnega pločnika, med drugim tudi na cesti, ki je dvosmerna, zato je srečanje vozil je praktično nemogoče. Cankarjeva in Koštialova ulica pa zaradi svoje širine ne dopuščata srečevanja dveh vozil, kar pomeni, da se mora eno od vozil umakniti na zasebna dvorišča, s čimer pa razumljivo lastniki niso zadovoljni. Obe ulici se uporabljata za izogibanje jutranje in popoldanske konice, kar še dodatno ustvarja prometni nered, pred leti prenovljen del Koštialove ulice od križišča pri Motoroilu do križišča za Mestne njive, ki naj bi bila glavna dostopna in izstopna cesta, pa sameva, saj vozniki zaradi predolgega čakanja za zeleno luč na semaforju raje uporabljajo Cankarjevo ulico,« je stanje orisal predsednik KS Mestne njive Istok Zorko.

Elaborat, ki ga je izdelalo podjetje Dromos iz Tolmina in obsega ureditev prometa vseh teh treh omenjenih ulic, prinaša precejšnje spremembe v prometnem režimu. Kot najprimernejšo rešitev je predlagal, da se vse ulice v celoti, ponekod pa delno, spremeni v enosmerne. »Seveda predstavljena rešitev na zboru krajanov ni bila všečna vsem, določeni so menili, da jim bo sprememba poslabšala kakovost življenja. Na koncu smo sprejeli, da se ne bo posegalo v območje Koštialove in se bo ohranila kot dvosmerna ulica, a se bo bolj dosledno nadziralo spoštovanje zdajšnje prometne ureditve, ki dopušča promet le za stanovalce,« je povedal Zorko.

Se pa bo spremenil prometni režim na Mestnih njivah in Cankarjevi ulici. Promet bo ostal dvosmeren v območju prvih štirih blokov na Mestnih njivah, nato pa bo od križišča s Cankarjevo cesto potekal enosmerno do križišča s kapelico, kjer se bo obrnil desno na ulico Mestne njive mimo blokov, kjer bo potekal enosmerno, z desne strani cestišča pa bodo urejena parkirišča. Od križišča s Seidlovo do odcepa za Prisojno pot pa bo Cankarjeva ostala dvosmerna. S tem bodo na Mestnih njivah pridobili novih 60 parkirnih mest, ki bodo javna in zato tudi plačljiva, stanovalci pa bodo po besedah predsednika krajevne skupnosti imeli določene ugodnosti.

»Pred uvedbo novega prometnega režima bomo celostno uredili tudi gornji del Cankarjeve ulice, obnovili bomo vodovod in kanalizacijo ter prestavili elektrovode v vozno površino. To naj bi začeli urejati še pred letošnjim poletjem. Prav tako se naj bi uredil režim delovanja semaforja na križišču s Seidlovo cesto,« je še pojasnil Istok Zorko.

Zbora krajanov se je udeležil tudi novomeški župan Gregor Macedoni, ki je zbranim na kratko predstavil še projekt ureditve Seidlove ceste od Motoroila do Plave Lagune, kjer bodo z ožanjem voznih pasov umirjali promet in uredili kolesarsko stezo skupaj s pločnikom.

Članek je bil objavljen v 13. številki Dolenjskega lista 31. marca 2022

M. Žnidaršič

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava