Promocija destinacije Kočevsko v letu 2021

23.1.2022 | 09:30

Kočevsko (Jošt Gantar)

Kočevsko (Jošt Gantar)

V letu 2021 smo v Zavodu Kočevsko na javnem razpisu »Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2021« Javne agencije Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma (STO) ponovno prejeli finančna sredstva za sofinanciranje promocije destinacije Kočevsko na domačem in tujem trgu.

V okviru projekta smo tako med majem in decembrom 2021 izvedli obširno promocijsko kampanjo destinacije Kočevsko in naših produktov na različnih platformah. Večji del promocije je bil izveden na digitalnih platformah destinacije Kočevsko, izvedli pa smo tudi več sodelovanj z vplivneži ter pripravili besedilo promocijske brošure.

Digitalna kampanja je potekala na družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter na platformi Google, kjer smo se posluževali SEA iskalnega marketinga. Digitalno kampanjo smo izvedli na podlagi pripravljenega medijskega načrta, ki je bil osnovan glede na razpisne pogoje, pri oglaševanju pa smo v skladu z raziskavo Person ciljnih skupin slovenskega turizma (Valicon, 2016) in ponudbo naše destinacije oglaševanje usmerili predvsem na t.i. zelene raziskovalce in aktivne posameznike. Digitalno kampanjo smo poleg Slovenije izvajali še v Avstriji in Nemčiji ter v promocijo vključili 6 ključnih destinacijskih produktov in območij: splošne oglase za Kočevsko, Kostel (Grad Kostel) in Osilnico (dežela Petra Klepca), ter bolj targetirane oglase za kolesarjenje, MTB Trail Center Kočevje ter doživetje gozda. V oglasih smo uporabili navdihujoče fotografije in napise, ki so prejemnikom oglasov zagotavljali, da lahko vse kar iščejo za aktiven in zdrav oddih, najdejo in doživijo pri nas in v naši obsežni neokrnjeni naravi.

Glavna cilja digitalne kampanje sta bila 2-odstotno povečanje obiska spletne strani destinacije Kočevsko ter števila sledilcev na izbranem družbenem omrežju - Instagram. Oba cilja smo konkretno presegli, saj je v okviru kampanje v letu 2021 spletno mesto kocevsko.com doseglo kar 35 % več obiskovalcev kot v celotnem letu 2020, število sledilcev na instagram profilu destinacije Kočevske pa se je povečalo za 26 %. V času izvedbe promocije smo skupaj sicer dosegli 3.746.698 prikazov oglasov in 33.903 klike.

V okviru projekta smo pripravili tudi vsebinsko zasnovo besedila za promocijsko tiskovino, ki jo bomo dokončno oblikovali in predstavili v letošnjem letu. Promocijska tiskovina bo v obliki pravljice o novo oblikovani maskoti destinacije Kočevsko namenjena promociji destinacije na domačem trgu in posvečena primarno družinam s predšolskimi otroki, vsebina pa bo skušala čimbolj čustveno nagovoriti tudi odrasle.

V okviru projekta smo izvedli tudi sodelovanje z vplivneži. Najprej smo identificirali ključne trge in se glede na negotovo COVID situacijo v prvi polovici lanskega leta odločili, da bomo pri tem naslavljali domači (Slovenija) in en bližnji trg (Hrvaška), ter glede na to poiskali vplivneže za katere smo menili, da so s svojim načinom komunikacije najbolj primerni za sodelovanje z nami. Vsak od vplivnežev je vsaj za en dan obiskal Kočevsko in spoznaval našo naravo in ponudbo doživetij.

Sodelovali smo s hrvaškim kolesarjem Ivom Jarićem, ki je obiskal in predstavil MTB Trail Center Kočevje, hrvaškim kolesarjem Bojanom Šenkincem in slovenskim kolesarjem Matejem Hartmanom, ki sta se skupaj odpravila na turo po novi destinacijski kolesarski poti »Kočevski kolesarski krog«, ki povezuje občine Kočevje, Kostel in Osilnico. Za promocijo MTB Trail Centra Kočevje smo se povezali še s Kristjanom Vrečkom, ki je posnel predstavitveni video, ki ima na njegovem Youtube kanalu že več kot 25.000 ogledov. Predstavitev Kočevske kot zelene destinacije smo zaupali vplivnici Neji Jesenko, ki se je odpravila na kolesarjenje po poti »Slovenia Green Capitals Route«, ki povezuje tri zelene destinacije v Sloveniji, ki imajo pridobljene certifikate trajnosti in so pridobile tudi znak Slovenia Green Destination Gold: Ljubljana (urbana prestolnica), Kočevsko (prestolnica narave) in Bela krajina (prestolnica kulture).

Zavod Kočevsko

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava