Ambasador električne mobilnosti Andrej Pečjak o Mitih in resnicah o e-mobilnosti

2.9.2016 | 08:20

Ambasador električne mobilnosti Andrej Pečjak o Mitih in resnicah o e-mobilnosti
Ambasador električne mobilnosti Andrej Pečjak o Mitih in resnicah o e-mobilnosti

V Lavričevi koči na Gradišču nad Stično bo v petek, 2. septembra, v okviru dogodka za promocijo e-mobilnosti Zero Tour 2016, z začetkom ob 19.30, potekalo predavanje svetovno znanega pionirja e-mobilnosti Andreja Pečjaka z naslovom Miti in resnice o e-mobilnosti. Najpogostejše mite bo pometel na odpad, hkrati pa predstavil, zakaj e-mobilnost prinaša ogromne koristi tako družbi kot posameznikom.

Dejstvo je, da večino novosti, ki močno posežejo v človekove navade in način obnašanja, spremljajo začetni dvomi in strahovi. Nič drugače ni z e-mobilnostjo, ki sramežljivo, a vztrajno prodira tudi v garaže Slovencev. Bogata domišljija, ki je lastna človeški vrsti, je o električnih vozilih napletla številne pomisleke, ki večinoma nimajo podlage v dejstvih.

Eden od mitov, ki kroži naokoli, pravi, da bi morali v Sloveniji za napajanje baterij, če bi vsa osebna vozila zamenjali z električnimi, morali postaviti 10 velikih elektrarn. Resnica je prav nasprotna. Ne potrebujemo novih kapacitet, nočno polnjenje bi celo blagodejno vplivalo na elektro omrežje. Tehnologija pametnih omrežij in polnilnih mest, ki tako uporabo zagotavlja, je dovolj na voljo, le uporabiti jo je treba.

Organizator brezplačnega predavanja je Turistično društvo Stična. Po predavanju bo potekala debata in druženje. Dolgoletni uporabniki električnih vozil bodo z veseljem odgovarjali na vaša vprašanja in vam pomagali premagovali mite.

Kdo je Andrej Pečjak?

Slovenski inovator in strokovnjak za električno mobilnost se je v preteklih letih uveljavil kot javni obraz slovenskega gibanja za promocijo in razvoj električnih vozil. Pred tremi leti je razburkal tudi mednarodno prizorišče, ko je na elitnem reliju za vozila na alternativne energije Monte Carlo s svojo predelano dacio sandero zmagal v kategoriji električnih vozil in premagal tudi velikana električnih avtomobilov, predstavnika ameriške družbe Tesla Motors. Leto pozneje zaradi sprememb pravil, ki prepovedujejo nastop predelanih vozil, ni smel več nastopiti. Med drugim je v okviru inštituta Metron sodeloval pri predelavi mazde 5, ki s pomočjo inovativnega pogona in najkakovostnejših baterij dosega 700 kilometrov.

F. F. M.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava