Ambasador električne mobilnosti Andrej Pečjak o Mitih in resnicah o e-mobilnosti
2.9.2016 | 08:20
V Lavričevi koči na Gradišču nad Stično bo v petek, 2. septembra, v okviru dogodka za promocijo e-mobilnosti Zero Tour 2016, z začetkom ob 19.30, potekalo predavanje svetovno znanega pionirja e-mobilnosti Andreja Pečjaka z naslovom Miti in resnice o e-mobilnosti. Najpogostejše mite bo pometel na odpad, hkrati pa predstavil, zakaj e-mobilnost prinaša ogromne koristi tako družbi kot posameznikom.
Dejstvo je, da večino novosti, ki močno posežejo v človekove navade in način obnašanja, spremljajo začetni dvomi in strahovi. Nič drugače ni z e-mobilnostjo, ki sramežljivo, a vztrajno prodira tudi v garaže Slovencev. Bogata domišljija, ki je lastna človeški vrsti, je o električnih vozilih napletla številne pomisleke, ki večinoma nimajo podlage v dejstvih.
Eden od mitov, ki kroži naokoli, pravi, da bi morali v Sloveniji za napajanje baterij, če bi vsa osebna vozila zamenjali z električnimi, morali postaviti 10 velikih elektrarn. Resnica je prav nasprotna. Ne potrebujemo novih kapacitet, nočno polnjenje bi celo blagodejno vplivalo na elektro omrežje. Tehnologija pametnih omrežij in polnilnih mest, ki tako uporabo zagotavlja, je dovolj na voljo, le uporabiti jo je treba.
Organizator brezplačnega predavanja je Turistično društvo Stična. Po predavanju bo potekala debata in druženje. Dolgoletni uporabniki električnih vozil bodo z veseljem odgovarjali na vaša vprašanja in vam pomagali premagovali mite.
Kdo je Andrej Pečjak?
Slovenski inovator in strokovnjak za električno mobilnost se je v preteklih letih uveljavil kot javni obraz slovenskega gibanja za promocijo in razvoj električnih vozil. Pred tremi leti je razburkal tudi mednarodno prizorišče, ko je na elitnem reliju za vozila na alternativne energije Monte Carlo s svojo predelano dacio sandero zmagal v kategoriji električnih vozil in premagal tudi velikana električnih avtomobilov, predstavnika ameriške družbe Tesla Motors. Leto pozneje zaradi sprememb pravil, ki prepovedujejo nastop predelanih vozil, ni smel več nastopiti. Med drugim je v okviru inštituta Metron sodeloval pri predelavi mazde 5, ki s pomočjo inovativnega pogona in najkakovostnejših baterij dosega 700 kilometrov.
F. F. M.
DL: Tatovi so se lotili vežice - Brez...
FranciD: Obvezno napisat ime zavarovalnice!
DL: Pri Slavku Barboriču - Gasilci obiskali...
pureber: Slavko, še na mnoga leta ti želim.
DL: Prenova dol. železnice - Začelo se je,...
miha: Pa da vidmo je reku ta slep. Se pravi...
Tajski boks: Zmagovito na Madžarskem, v...
miha: Kaj je boljši šport kik boks al...
3. odprti turnir za kadete: V Lučah...
miha: Krasna zgodba, samo ko bi vedli za...
Recept: Bizeljski ajdov kolač
sob, 16.3.2024
DL: Tea Jedlovčnik v kraljestvu živali
ned, 17.3.2024
Vsepovsod ljubezen - zaročila sta se na koncertu
pet, 15.3.2024
Domen Kljun v videospotu s soprogo Nino
pet, 15.3.2024
DL: Reševanje Grma - Zdaj mu končno kaže bolje
pon, 18.3.2024