Vozniki starodobnikov na poti v Pariz najbolj zadovoljni v Sloveniji

28.7.2016 | 11:30

S poti po Dolenjski (foto: arhiv; G. S.)

S poti po Dolenjski (foto: arhiv; G. S.)

Po končanem reliju starodobnih vozil, ki so se udeležila relija Peking - Pariz, so prireditelji slovenskega dela dirke dobili zahvalo mednarodnih organizatorjev. V njej so ti izpostavili, da so se udeleženci na celotni trasi najbolje počutili prav v Sloveniji. Kot smo poročali, je del trase potekal tudi po Dolenjski in marsikateri ljubitelj starodobnih vozil je ob cesti med Obolnim in Ivančno Gorico lahko užival ob pogledu na jeklene konjičke, med katerimi so bili najstarejši krepko čez 90 let.

Reli starodobnih vozil Peking - Pariz 2016 se je pred dnevi uspešno končal v francoski prestolnici, kjer je čez ciljni oder zapeljalo še 98 vozil. Del 36-dnevne in skoraj 14.000 kilometrov dolge preizkušnje je letos prvič potekal tudi preko Slovenije.

V sporočilu, ki ga je po koncu tekmovanja glavni organizator Kim Bannister poslal organizatorju in direktorju slovenskega dela relija Ferdinandu Poberžniku, je izpostavljeno zadovoljstvo nad organizacijo slovenskega dela tekmovanja.

"Nastopajoči v en glas zatrjujejo, da je bil slovenski del relija najboljši na celem tekmovanju ter tudi od vseh, na katerih so do zdaj sodelovali. Zelo so bili navdušeni nad lepotami Slovenije, progo in organizacijo slovenskega dela. Zelo jim je bila všeč tudi prisotnost reševalnih vozil na startu vsake točnostne vožnje. Lahko rečem samo hvala za vse, kar si naredil - bilo je fantastično," so sporočilo glavnega prireditelja posredovali organizatorji slovenskega dela tega dogodka.

To pa je obenem tudi dobra napoved za naslednjo izvedbo tekmovanja, ki bo leta 2019. Slovenija si je z letošnjo dobro organizacijo pripravila dobro izhodišče za sodelovanje, so po poročanju STA prepričani v slovenskem delu prirediteljev relija.

Letošnja izvedba relija je v Sloveniji gostovala tri dni, preden je karavana nadaljevala pot v Italijo. Karavana starodobnih vozil in spremljevalcev je med bivanjem v Sloveniji opravljala zahtevne naloge, šest preizkušenj v skupni dolžini 370 kilometrov, pa tudi spretnostno vožnjo na poligonu AMZS na Vranskem. Ob tekmovalnem delu so udeleženci tudi predstavili svoja vozila, največ zanimanja so vzbudili v tehničnem muzeju v Bistri in še posebej v središču Ljubljane.

M. K.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava