Poletna šola FOŠ - zmagali Srečni otroci

2.7.2016 | 11:10

Zmagovalna ekipa

Zmagovalna ekipa

Poletna šola FOŠ - zmagali Srečni otroci

Razvojni center Novo mesto je v sodelovanju s Fakulteto za organizacijske študije ter StartUp Novo mesto v letošnjem juniju premierno izvedel Poletno šolo FOŠ 2016: Podjetništvo – delovno mesto si znam ustvariti sam. Šola je bila namenjena študentom FOŠ in ostalih visokošolskih zavodov ter vsem zainteresiranim, ki so želeli narediti prve korake na področju podjetništva.

Delavnice ki so od 3. 6. 2016 do 17. 6. 2016 potekale v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik, so 15 udeležencem ponudile predstavitve podpornega okolja za podjetništvo, seznanitve s pravnimi in finančnimi vidiki posla, primere dobrih praks startup podjetij... Poudarek programa je bil predvsem na praktičnem delu, saj so se udeleženci seznanili s sodobnimi metodami poslovnega modeliranja in razvili lastne poslovne modele.

V petek, 17.6.2016, je na Podbrezniku potekal zaključni dogodek, na katerem so študentje s svojimi produkti želeli navdušiti komisijo podjetnikov, ki so jo sestavljali Marjan Ravbar (RaMar d.o.o.), Miha Fabjan (SmartNinja) ter Rok Jurečič (LACEnano).

V kratkih 3-minutnih »pitchih« je bilo moč slišati zanimive predstavitve vseh 4 ekip, ki so svoje produkte poimenovale Modra flaška, Desna roka, Vinarko ter Srečni otroci.

Po končanih predstavitvah je komisija podala svoje komentarje, priporočila in napotke vsaki izmed skupin, kako poslovni model še izboljšati. Za najboljšo idejo je bila izbrana ideja Srečni otroci, ki so jo razvili člani Damjana Polovič, Damjana Novak in Damjan Šumak. Namen ideje srečnih otrok je v platformi, ki omogoča staršem, da na enostaven način (preko aplikacije) naročijo kvalitetno varstvo svojih otrok.

Razvojni center Novo mesto od 4. do 7. julija 2016 organizira še eno Poletno šolo podjetništva, ki pa je tokrat namenjena otrokom v starosti od 12 do 18 let. Za jesen pa se pripravljajo že nove oblike delavnic za razvoj podjetniških idej.

D. B.

Galerija

_zmagovalna ekipa_2
_zzz (1)
_zzz (2)
_zzz (3)
_zzz

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava