DL: Tovornjakarji se izogibajo cestninjenju in uničujejo ceste

20.6.2016 | 14:00

DL: Tovornjakarji se izogibajo cestninjenju in uničujejo ceste

Poklical nas je občan mestne občine Novo mesto, ki je postavil vprašanje za policijo in novomeško občino. Zanimalo ga je, ali je dovoljeno, da se po občinskih ali državnih cestah, kot je na primer cesta Novo mesto–Šentjernej, vozijo tovornjaki, daljši od 14 metrov. Ob tem ga je tudi zanimalo, ali na novomeški občini že kaj razmišljajo, da bi oz. kako bi omejili tovorni promet na lokalnih cestah, predvsem tistih tovornjakov, ki se na ta način želijo izogniti avtocesti oz. cestninjenju, a na koncu le uničujejo lokalne ceste.

Predstavnica za odnose z javnostmi Policijske uprave Novo mesto Alenka Drenik je pojasnila, da največje mere in mase vozil predpisuje pravilnik o delih in opremi vozil. »Za motorno tovorno vozilo s priklopnikom je predpisana največja dolžina 18,75 metra. Za skupino vozil, prirejeno posebej za prevoz vozil, pa znaša predpisana dolžina 22 metrov. Vožnja takšne skupine vozil je dovoljena na avtocestah, hitrih cestah in glavnih cestah. Dovoljena pa je tudi na regionalnih in občinskih cestah, če tako omogoča prometna ureditev,« je še povedala.

V kabinetu župana MO Novo mesto pa so povedali, da je nadzor nad cesto Šentjernej–Novo mesto v pristojnosti ministrstva za infrastrukturo in direkcije za infrastrukturo, ki postavlja omejitve in prometne režime na državnih cestah. »V MO Novo mesto nekatere omejitve za posamezne lokalne ceste, kar se tiče tovornega prometa, že veljajo (tovorni promet na primer ni dovoljen skozi mestno jedro in Košenice). Problematiko obremenitve posameznih občinskih, lokalnih cest tudi ves čas spremljamo in rešujemo nepravilnosti, pri čemer upoštevamo tudi pobude in pritožbe občanov,« so še zapisali.

Članek je bil objavljen v 9. številki Dolenjskega lista 3. marca 2016 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (4)

20.6.2016+1     + (1)     – (0)     Oceni Pajo vozi 

Od Trebjiga do Smednika ni nobene cestnine,tako da če gre kamion od NM do Šentjerneja po državni cesti ima na tej relaciji verjetno kakšne opravke,ne pa zato da jeb.. bralca dolenjskega lista.Krstić & sin

20.6.2016—     + (1)     – (1)     Oceni Veliko je tega 

Na cesti NM-Prečna-Straža-Žužemberk se cele dneve valijo trume tujih tovornjakarjev. Že navsezgodaj zjutraj drvijo skozi naselja, mimo gruč otrok, ki se odpravljajo na šolski avtobus. Enako je med vikendi ponoči. Pa ne mi govorit da imajo v tem delu opravke ker je jasno, da se le izogibljejo cestnini. Pa poglejte cesto skozi Podgoro, kakšna je zaradi njih in poglejte kako se tresejo in pokajo hiše ob cesti.

21.6.2016+1     + (1)     – (0)     Oceni Gorjanci 

Enako, verjetno tudi najhuje, je čez Gorjance; Novo mesto - Metlika, do mejnega prehoda! Takšnega kamionskega prometa ne pomnimo! Cesta je pogojno uporabna in smrtno nevarna. p.s. za gorsko dirko se lahko sanira (pokrpa) kar nekaj udarnih jam in drugih poškodb, za nas navadne smrtnike pa le mogoče 1x na leto!!! Sram me je v kakšni državi živimo!

21.6.2016Oceni Gorjance zaprt 

Se strinjam o Gorjancih. Ob osmih zjutraj, ko gre marsikdo v službo, se proti Novem mestu drug za drugim premika več tovornjakov, ob petih popoldne, ko se ljudje utrujeni in znervirani od delovnika vračajo domov iz Dolenjske strani, pa ista pesem. Človek gre lahko od doma 10 minut prej pa ni pravila, da bo prišel čez Gorjance pravočasno. Vsak dan si odvzemat toliko časa na račun transporta čez takšen brezvezen prelaz je pa tudi nesmiselno.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava