DL: Avtobusa ni bilo zaradi napake v sistemu

10.10.2015 | 13:20

DL: Avtobusa ni bilo zaradi napake v sistemu

S pritožbo, ki jo je poslal nam in podjetju Integral Brebus Brežice se je oglasil bralec Sergej Gričar. V nedeljo, 21. junija, je kupil vozovnico za vožnjo z avtobusom, ki bi moral po voznem redu iz Ljubljane proti Novemu mestu oziroma Šentjerneju odpeljati ob 19.15. Avtobusa ni bilo, zato je moral čakati 45 minut na naslednjega. Voznik mu je, kot piše bralec, povedal, da avtobusa, ki naj bi vozil ob 19.15, do 1. oktobra na tej relaciji ne bo, ker da zanj ni potrebe. Bralec zato zahteva povračilo voznine in odškodnino za 45 minut čakanja.

Poklicali smo podjetje Integral Brebus Brežice, kjer nam je direktor prometa Miran Sečki pojasnil, da je z zadevo seznanjen, saj je tudi sam prejel pritožbo našega bralca. Dan po dogodku se mu je za nastalo situacijo v imenu podjetja opravičil in med drugim razložil, da je res šlo za napako v informacijskem sistemu podjetja. »Avtobus, ki bi moral 21. junija ob 19.15 odpeljati z ljubljanske avtobusne postaje proti Šentjerneju, tega dejanja res ni opravil. V našem voznem redu je zabeleženo, da se ta relacija opravlja ob nedeljah in zadnji dan praznikov, a avtobus vozi le, če je naslednji dan šolski pouk. Razlog, da 21. junija avtobus ni odpeljal, je napaka v informacijskem sistemu. Ta je namreč beležil, da po 21. juniju ni več šolskega pouka, zato ga tudi ni uvrstil v razpored voženj za ta dan. Podobno vam je povedal tudi naš voznik avtobusa, s katerim ste se peljali 45 minut kasneje. Vsekakor je to naša napaka, za katero se vam še enkrat opravičujemo,« so zapisali v odgovoru bralcu Sergeju.

Članek je bil objavljen v 26. številki Dolenjskega lista, 2. julija 2015 v rubriki HALO, tukaj bralec Dolenjca!

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava