DL: Otočec z bazenom precej privlačnejši

30.5.2015 | 12:50

Bazen je na Otočcu nekoč že bil, a so ga pred dobrima dvema desetletjema preuredili v kazino, danes pa je tam konferenčna dvorana. Nov bazen so zgradili za hotelom. (B. B.)

Bazen je na Otočcu nekoč že bil, a so ga pred dobrima dvema desetletjema preuredili v kazino, danes pa je tam konferenčna dvorana. Nov bazen so zgradili za hotelom. (B. B.)

Jože Berus (Foto: B. B.)

Jože Berus (Foto: B. B.)

V sklopu hotela Šport na Otočcu so Terme Krka odprle pokriti 21-metrski termalni bazen. Naložba je vredna 2,7 milijona evrov, saj so poleg bazena uredili še dve savni in masažni prostor, prenovili hotelsko ogrevanje, zgradili čistilno napravo in uredili park na območju nekdanjega motela, marca pa bodo zamenjali še okna in hotel oblekli v novo fasado.

Bazen, ki so ga prvi kopalci preizkusili že med božičnimi prazniki, polnijo s termalno vodo, ki po toplovodu priteka iz zdravilišča Šmarješke Toplice. »Bazen s termalno vodo je tista osnovna ponudba, ki jo gostje želijo in so jo na Otočcu že ves čas pogrešali. Z njim zaokrožujemo otoško ponudbo, ki zajema še odprta in pokrita teniška igrišča, pustolovski park, grad z visoko hotelsko in gastronomsko ponudbo ter igrišče za golf. Pridobitve smo zelo veseli. Med božičnimi in novoletnimi prazniki smo imeli hotel poln, zelo dober je bil tudi januar, k čemur je precej prispevalo državno prvenstvo v tenisu za mlajše kategorije,« pripoveduje direktor Term Krka Jože Berus.

»Otočec je lahko izhodišče za pohajkovanje po Dolenjski, zanimiv pa je tudi skupinam na izletih po Sloveniji in Hrvaški. Kljub termalni vodi to ne bo zdraviliška destinacija, ampak bo bolj namenjena aktivnemu oddihu in mlajšim gostom. Glede načrtov smo optimistični. Otočec je privlačna blagovna znamka, s katero ciljamo predvsem na italijanski trg. Tam nas dobro poznajo, saj so kljub okrnjeni ponudbi radi zahajali k nam, zdaj pa verjamem, da bodo v še večjem številu,« ocenjuje Berus.

Večjih vlaganj v preostalih enotah — v Strunjanu, Dolenjskih in Šmarjeških Toplicah — v Termah Krka ne načrtujejo. Tam svojo ponudbo gradijo na zdravstvenih storitvah, osnova je medicinska rehabilitacija, to pa nadgrajujejo s številnimi programi za preventivo in krepitev zdravja. Kot poudarja Berus, imajo namreč močne zdravstvene ekipe, ki v sodelovanju z nutricionisti, športnimi trenerji in drugimi pripravljajo različne programe zdravega hujšanja, izboljševanja kondicije, razstrupljanja in podobno.

TRETJINA PREK ZAVAROVALNICE

Čeprav zdravstveno zavarovanje vsako leto dodatno zniža cene storitev ali zaostri pogoje za napotitev na rehabilitacijo, je ta del gostov, ki ustvari približno tretjino nočitev, za Terme Krka še vedno zelo pomemben. »Vztrajamo tudi zato, ker se zavedamo, da smo zato, ker smo dobri na tem segmentu, lahko zelo strokovni tudi na vseh drugih področjih. Zavedamo pa se, da tu ne bo rasti, ki jo moramo doseči predvsem pri samoplačniških storitvah in predvsem na tujih trgih,« poudarja Berus.

Lani so se prihodki Term Krka najbolj povečali na ruskem trgu, kjer so skoraj podvojili promet, rasli pa so tudi v Italiji, ki je njihov ključni trg. Na drugi strani jih veliko dela čaka na avstrijskem in nemškem trgu, kjer so druga slovenska zdravilišča uspešnejša. Stagnacijo opažajo tudi na domačem trgu.

PRIHODKI NA RAVNI 2013

Termam Krka lani tako še ni uspelo ustaviti upada prihodkov, s čimer se srečujejo zadnjih nekaj let. Poleg kislega poletja jim je precej težav povzročala tudi odločitev ZZZS, ki je aprila omejil napotitev pacientov na negovalni oddelek, ki ga imajo v Dolenjskih Toplicah.

»Po posredovanju stroke, predvsem travmatološkega oddelka UKC, je ZZZS ukrep konec oktobra preklical, a se je ta vseeno odrazil v rezultatu tretjega kvartala, ki je pri nas tradicionalno najmočnejši,« pravi Berus. Izpad so v zadnjih mesecih leta v večji meri nadoknadili, tako da so leto končali na ravni leta 2013 oz. pri nekaj več kot 30 milijonih evrih prihodkov.

V lanskem letu se lahko pohvalijo predvsem z rezultati v Strunjanu, saj je hotel Svoboda na letni ravni zaseden skoraj 90-odst., zelo dobro pa gre tudi hoteloma Laguna in Vila, ki sta pozimi sicer zaprta. Zaradi omenjenega ukrepa ZZZS so v Dolenjskih Toplicah ustvarili nekaj manj nočitev kot leto prej (63-odst. zasedenost), v Šmarjeških Toplicah, kjer so znani po programih medicinskega velnesa, pa so malo zrasli (66,5-odst. zasedenost).

VEČ PRODAJE PO SPLETU

Konec leta jih je prijetno presenetil izbor spletnega iskalnika nastanitev Trivago, ki je hotel Balnea v Dolenjskih Toplicah uvrstil med sedem najboljših velneških hotelov v Evropi. »Takoj po objavi smo zaznali veliko rast neposrednih rezervacij prek spleta, in tudi sicer se za tako obliko rezervacije odloča čedalje večji delež gostov. Lani smo popolnoma prenovili tudi naše spletne strani, ki so zdaj bolj prodajno usmerjene, zelo pozorno pa spremljamo tudi pripombe gostov, ki jih objavljajo na različnih spletnih straneh za rezervacijo nastanitev, in se nanje sproti odzivamo,« pravi Berus.

Zaključni račun za lani še ni končan, a kot pravi direktor, želenega cilja, pozitivnega poslovanja, najbrž še niso dosegli. »Ga bomo pa letos,« je prepričan, nova pridobitev na Otočcu pa bi pri tem lahko igrala pomembno vlogo.

Članek je bil objavljen v 5. številki Dolenjskega lista, 5. februarja 2015

Boris Blaić

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava