NLB v Krškem s prenovljeno poslovalnico

29.5.2015 | 11:15

NLB v Krškem s prenovljeno poslovalnico
NLB v Krškem s prenovljeno poslovalnico
NLB v Krškem s prenovljeno poslovalnico

V NLB smo v zadnjih nekaj letih pomembno nadgradili svoje storitve, veliko je bilo narejenega na izobraževanju zaposlenih, bistveno manj pa na posodobitvi in izgledu poslovalnic. Po zaključenem projektu optimizacije prodajnih poti smo se lotili še enega pomembnega izziva - postopne prenove naših poslovalnic. "Tradicionalna vloga bančnih poslovalnic se spreminja. Poslanstvo poslovalnic že dolgo ni več le izvajanje transakcij, temveč predvsem proaktivno svetovanje, izobraževanje, prodaja in vzpostavitev dolgoročnega poslovnega odnosa s stranko", je na otvoritvi NLB Poslovalnice dejal član uprave Blaž Brodnjak. Ob tem je poudaril pomen te otvoritve, saj banka prvič po dolgih letih odpira in ne zapira svojih poslovalnic.

V banki se zavedamo, da so naše stranke različne, prav tako njihove potrebe. Kljub temu pa ne moremo prezreti dejstva, da je internet in razmah sodobnih tehnologij v preteklih letih močno posegel v življenje naših strank, kar se odraža tudi v nujnosti prilagajanja bančnega poslovanja spremenjenim navadam in pričakovanjem. Stranke, ki so do včeraj bančne posle izvajale skoraj izključno v poslovalnicah, danes pričakujejo drugačen, od delovnega časa banke in prostora neodvisen dostop do bančnih storitev. Vzporedno z razvojem tehnologije se spreminja tudi poslanstvo poslovalnic, ki že nekaj časa ni več le izvajanje transakcij in naročil. »NLB je znana kot tradicionalistična banka, po mnenju strank še vedno zaupanja vredna, ne slovi pa kot moderna banka. In prav to je tisto, kar želimo v prihodnosti spremeniti. Pri tem smo še posebej zadovoljni, da eno najmodernejših bančnih poslovalnic v Sloveniji odpiramo prav v Krškem, saj je ta regija z gospodarskega vidika še posebej pomembna za Slovenski prostor,« je na otvoritvi povedal predsednik uprave Janko Medja.

Na otvoritvi je spregovoril tudi župan Občine Krško, mag. Miran Stanko, ki je v svojem nagovoru poudaril pomen kvalitetnega bančnega servisa in izrazil zadovoljstvo, da se prekinja trend umikanja storitev, pomembnih za občane Krškega.

NLB Korporativno komuniciranje

Galerija

v-poslovalnica (1)
v-poslovalnica (2)
v-poslovalnica (3)
v-poslovalnica (4)
v-poslovalnica

starejši najprej | novejši najprej

Komentarji (1)

29.5.2015Oceni lada 

Bravo. Kaj pa delovni čas? Če bo odprta v soboto, bo še bolj dobrodošla za nas.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava