DL: Kitarski pripomoček - Žanova zapestnica WristPick navdušuje

3.5.2015 | 15:40

Žan Ograjšek z zapestnico WristPick (Foto: J. S.)

Žan Ograjšek z zapestnico WristPick (Foto: J. S.)

Nenehno iskanje trzalice je kitaristom še kako poznano, tudi mlademu Trebanjcu Žanu Ograjšku, ki je pred dvema letoma zagato rešil z izumom, ki ga je poimenoval WristPick. Usnjeno zapestnico, na katero je pritrjena trzalica, je sprva uporabljal sam, zdaj pa se je odločil z idejo prodreti še na trg.

V začetku decembra je tako skupaj z Novomeščanko Anjo Kosec na platformi za množično financiranje Indiegogo predstavil svoj izum. »Tovrstne platforme omogočajo zmanjšanje tveganja naložbe in so hkrati zelo dobra raziskava trga, da vidiš, ali se v produkt sploh splača vlagati,« pripoveduje Ograjšek, ki kitaro igra že skoraj 20 let. In če sta si v mesecu dni zadala zbrati 2.000 dolarjev oz. dobrih 1.600 evrov, s katerimi bi lahko začela proizvodnjo, je bil odziv vsekakor nad pričakovanji. Do konca kampanje sta namreč zastavljeni cilj tudi presegla.

»Za zdaj so na voljo tri standardne velikosti, zapestnico iz naravnega usnja sva ponudila v bež, črni in rjavi barvi, kitaristi pa lahko izbirajo tudi med dvema debelinama najlonske trzalice,« pojasnjuje Ograjšek, ki tako z novim letom začenja svojo produkcijo. Do zdaj je namreč izdelal le prototipe, z zbranimi sredstvi pa bo nabavil potrebno orodje, trzalice in usnje. V eni od usnjarn bodo opravili razrez usnja, nato pa bo zapestnice s pritrjeno trzalico dokončal sam.

Mladi kitarist in kantavtor še pravi, da je WristPick naletel na odlično podporo v Sloveniji, prednaročila pa je med drugim dobival tudi iz Avstrije, Nemčije in Velike Britanije. Prve zapestnice namerava dostaviti že januarja, ostale najkasneje do marca, ob tem si želi, da bi čim prej zaživela tudi spletna trgovina, v kateri bo kupcem ponudil ta svojevrstni kitarski pripomoček.

Ograjšek poudarja, da se je projekta lotil korak za korakom, zato si v tem trenutku še ne upa napovedati, kako uspešna bi lahko postala prodaja. A dober znanilec je enomesečna kampanja na platformi Indiegogo, saj se bosta lahko s preseženimi sredstvi posvetila tudi razvoju. »Lahko bova začela delati na novih proizvodih, predvsem pa želiva dovršiti WristPick, da bo zadovoljil potrebe strank. Razširiti namreč želiva ponudbo trzalic in izbor usnja, mogoče izdelek tudi prilagoditi različnim glasbenim slogom. Doslej sva se osredotočala predvsem na funkcionalnost, v prihodnje pa želiva WristPick razširiti kot modni dodatek,« sklene mladi inovator.

Članek je bil objavljen v 1. številki Dolenjskega lista, 8. januarja 2015

J. Sinur

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava