DL: Matematika - predmet, ki deli na dva pola

10.12.2014 | 11:45

Organizacijske niti mednarodne konference sta v rokah držali Mojca Suban (desno) in Silva Kmetič. (Foto: A. Kerin)

Organizacijske niti mednarodne konference sta v rokah držali Mojca Suban (desno) in Silva Kmetič. (Foto: A. Kerin)

Nekateri jo ljubijo, spet drugi jo sovražijo. Vmesne poti ponavadi ni. Govorimo o matematiki, vedi, kateri je bila posvečena tudi mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike 2014 za učitelje matematike v osnovnih in srednjih šolah, učitelje razrednega pouka ter strokovnjake za izobraževanje matematike. V Termah Čatež se jih je pod okriljem Zavoda RS za šolstvo zbralo skoraj 500 iz Slovenije, zamejstva, Belgije, Irske in Hrvaške.

Primarni namen konference ostaja enak kot ob njeni prvi izvedbi v Mariboru pred dvema letoma, to je predstavitev novih in izvirnih pristopov k učenju in poučevanju matematike.

»Zelo malo je priložnosti, da bi se lahko vsi, ki v naši državi poučujejo matematiko, srečali na enem mestu in si izmenjali strokovne rešitve. Povezati želimo vse, od prvega razreda osnovne šole do zaključnega letnika srednje šole. Skupaj tako iščemo in si izmenjujemo strokovne rešitve pri poučevanju matematike ter se trudimo za dvig kakovosti poučevanja tega predmeta,« pojasni vodja organizacijskega odbora 2. mednarodne konference o učenju in poučevanju matematike Mojca Suban.

Mednarodne raziskave potrjujejo, da je pouk matematike v Sloveniji dober in da sledimo strokovnim trendom na tem področju. Kljub temu pa matematika številnim slovenskim otrokom in mladostnikom še vedno povzroča nemalo težav, zaradi česar ni ravno na vrhu lestvice najbolj priljubljenih šolskih predmetov. Tega se zavedajo tudi naši matematiki, ki so uvodno predavanje na konferenci posvetili prav motivacijskim prijemom za učenje matematike. »Dejstvo je, da je tistim, ki matematiko razumejo, matematika lepa. Vprašanje pa je, zakaj je nekateri ne razumejo, in to je izziv za učitelje in strokovnjake s tega področja. Naša šolska politika je namreč takšna, da naj bi bili vsi predmeti za vse in tudi mi govorimo, da je matematika za vse, zato je tudi uzakonjena diferenciacija in individualizacija pouka,« poudari vodja programskega odbora konference Silva Kmetič.

Na konferenci, ki se je pretekli teden odvijala v Čatežu, so predstavili kar 85 različnih prispevkov, katerih rdeča nit je bila seveda matematika, bogat in raznolik pa je bil tudi s premljevalni program.

Članek je bil objavljen v 36. številki Dolenjskega lista, 4. septembra 2014

A. K.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava