Društvo Čarunalnik uči otroke programirati in upravljati z roboti

31.8.2014 | 08:15

Društvo Čarunalnik uči otroke programirati in upravljati z roboti
Društvo Čarunalnik uči otroke programirati in upravljati z roboti

V zadnjem tednu avgusta je v Krškem in v Novem mestu v organizaciji društva Čarunalnik in ob sodelovanju s Šolskim centrom Novo mesto, Gimnazijo Novo mesto ter Šolskim centrom Krško-Sevnica potekal dogodek Poletna šola – Dnevi programiranja.

Na delavnicah, ki so jih vodili izkušeni mentorji, so otroci v starosti od 9 do 14 let skozi igro spoznavali programiranje in robotiko. Sodobni učni pripomočki kot so Lego Mindstorms, Scratch in App Inventor namreč omogočajo učenje osnov programiranja že v rosnih letih.

Lego Mindstorms je nadgradnja klasičnih lego kock opremljenih z mini računalnikom, senzorji in servomotorji. Senzorji, ki so občutljivi na svetlobo, dotik, premik itd. omogočajo ustvarjanje neskončnih kombinacij pametnih izdelkov. Izdelamo lahko na primer klasičnega robota, robotske živali, električno kitaro, itd.

Programski jezik Scratch omogoča izdelavo animacij in računalniških iger na preprost način, saj je preveden v slovenski jezik, poleg tega pa ne zahteva učenja programske kode, ampak deluje na osnovi grafičnih gradnikov. Podobno deluje tudi App inventor, ki se uporablja za izdelavo aplikacij na pametnih mobilnih telefonih.

Otroci – skupaj jih je bilo 33 – so na delavnicah skozi igro osvojili nove veščine, zato bo društvo Čarunalnik tudi v prihodnje pripravilo dogodke s podobnimi vsebinami. Želijo pa si, da bi se tovrstno znanje razširilo tudi na vse osnovne šole v regiji, saj mnogi strokovnjaki smatrajo učenje programiranja kot enakega učenju tujih jezikov. Pri tovrstnem učenju mladi namreč spoznavajo, da je učenje zabavno, da je lepo delati skupaj, da so problemi rešljivi, poleg tega pa ob tem nadgradijo svoje znanje naravoslovja, matematike in jezika.

Damjan Šeruga,
Društvo Čarunalnik

Galerija

code
DSCN2117
DSCN2131
IMAG1430
P1090622
P1090624
P1090648
programiramo
resimo_problem
sestava_robotka1
zacetek

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava