Dolenjski logotip s halštatskimi jagodami premalo (iz)koriščen

23.4.2014 | 10:15

Logo Dolenjske

Dolenjski logotip s halštatskimi jagodami premalo (iz)koriščen
Dolenjski logotip s halštatskimi jagodami premalo (iz)koriščen
Dolenjski logotip s halštatskimi jagodami premalo (iz)koriščen

Hrvaško združenje turističnih agencij (UHPA) je v Tuheljskih Toplicah v hrvaškem Zagorju organiziralo izobraževanje na temo Specializacije turističnih agencij. Dogodka se je udeležilo 270 hrvaških turističnih agencij. UHPA je izredno aktivno in profesionalno združenje, ki ima devet zaposlenih, financira pa se v glavnem s pomočjo različnih evropskih razpisov. Trenutno usmerjajo aktivnosti na pridobivanje certifikata kakovosti in na specializaciji turističnih agencij. Tako so začeli s procesom grozdenja in sicer na sedmih področjih: aktivni, kongresni in mladinski turizem, privatne nastanitve, gastronomija, destinacijski managment in posebna tržišča.

Na povabilo UHPA se je dogodka udeležil tudi novomeški Kompas, ki je hrvaškim kolegom predstavil dosežke na Dolenjskem in v Sloveniji in sicer na treh različnih segmentih: aktivnega turizma, mladinskega turizma in destinacijskega managmenta. Vse tri predstavitve so naletele na veliko zanimanje in zelo dobre odmeve. Agenti so z zanimanjem prisluhnili predstavitvi slovenskih primerov dobre prakse turistične ponudbe za šolske oziroma mladinske skupine (Ranč Kaja in Grom, OŠ Brihtna glava, Skansen Pleterje, Matjaževa domačija, Rudolfov splav, Rudnik Velenje, Velika Planina & Kamnik, Arboretum Volčji potok, Soline…), pa tudi sistemu ČŠOD. Najbolj pa jih je navdušila predstavitev Dolenjske destinacije od njenega začetka Po poteh dediščine Dolenjske in Bele krajine, do nadgradnje (Regijska mreža tematskih poti), inovativne turistične ponudbe in na koncu postavitve RDO Dolenjska, vključno z logotipom, sloganom, izborom petih nosilnih produktov… Kompas Novo mesto je agentom predstavil tudi novo spletno stran www.strucna-putovanja.com.

Posebno logotip v obliki stiliziranih halštatskih steklenih jagod naredi vedno pri vseh promocijah izredno močan vtis, saj stoji za njim močna zgodba, na katero smo Dolenjci zares lahko ponosni. Škoda, da ga gostinci in turistični delavci, pa morda tudi ostalo gospodarstvo, še niso dovolj posvojili, saj bi ga veljalo dosledno uporabljati na vseh promocijah. Ima zgodbo, je zelo prepoznaven in je tudi oblikovno privlačen, kar vse je pogoj za uspeh dobrega logotipa in s tem prepoznavnost regije.

Predstavitev je bila tako uspešna, da je na koncu sledilo povabilo Hrvaškega združenja turističnih agencij, naj Kompas Novo mesto postane pridružen član njihovega združenja, saj se odpirajo velike možnosti povezovanja in čezmejnega sodelovanja, kandidiranja na evropska sredstva ...

M. P.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava